PracaGrupypl.praca.szukana › Strony internetowe - niedrogo - solidnie

  • 1. Data: 2006-07-10 17:18:51
    Temat: Strony internetowe - niedrogo - solidnie
    Od: Strony Internetowe <g...@o...pl>

    Witam, jestem student informatyki (IVrok UŚl).

    Od roku zajmuję się tworzeniem stron internetowych dla małych i średnich
    przedsiębiorstw. Przykładowe prace można obejrzeć na mojej stronie
    domowej w dziale portfolio:

    http://jd.host247.pl

    Gwarantuję konkurencyjne ceny, profesjonalne podejście do tematu i
    solidnie wykonaną pracę.

    Zajmuję się również wykonywaniem aplikacji WWW w języku PHP.

    Przy tworzeniu aplikacji internetowych korzystam z technologii: PHP4/5
    (+PEAR, SMARTY, MySQL, MS SQL), xHTML, CSS, JS.

    pozdrawiam
    tel.: 501 830 820
    Jarek