PracaGrupypl.praca.szukana › Strony internetowe/foldery/reklamy/bilety...

  • 1. Data: 2003-11-03 13:55:04
    Temat: Strony internetowe/foldery/reklamy/bilety...
    Od: "Misio__" <t...@r...com>

    Pragnę zgłosić swoje zainteresowanie podjęciem pracy/współpracy.

    Sądzę, że moje wykształcenie oraz umiejętności mogą być wykorzystane właśnie
    do współpracy z Tobą.

    Doskonale znam się na projektowaniu stron internetowych w jeżykach html,
    flash, java. W kilku konkursach zostałem wyróżniony na 1 miejsce za
    wykonanie prac www. Moje początki z komputerem zaczęły się około 8 lat temu,
    z internetem 5. Sumiennie wykonuję swoje obowiązki, jestem pracowity, dobrze
    zorganizowany, bez nałogów. Sądzę, że moja praca przyniesie korzyści zarówno
    Tobie, z uwagi na moje umiejętności, jak też mnie, gdyż będę mogła podnieść
    swoje kwalifikacje.
    Praca szukana: zdalna lub na stałe w okręgu Śląskim.

    Po więcej informacji proszę o kontakt.

    www.design.webpark.pl

    www.portfolio-ts.webpark.pl

    t...@r...com

  • 2. Data: 2003-11-04 14:42:07
    Temat: Re: Strony internetowe/foldery/reklamy/bilety...
    Od: "erka" <e...@W...onet.pl>

> [...]
    > swoje kwalifikacje.
    > Praca szukana: zdalna lub na stałe w okręgu Śląskim.

    Proszę o przesłanie swojego portfolio i lnków na strony.
    Praca w Krakowie lub zdalie.
    ofertę prosze przesłać mailem e...@p...onet.pl