PracaGrupypl.praca.szukana › -= Strony WWW, PHP Bazy danych, flash , CMS, modyfikacje , optymalizacja =-

  • 1. Data: 2005-07-19 06:53:19
    Temat: -= Strony WWW, PHP Bazy danych, flash , CMS, modyfikacje , optymalizacja =-
    Od: Karol <"pigeon(_USUŃtekst_)"@o2.pl>

    ::Wykonam::
    - dowolną stronę internetową, portal, forum, bazę danych
    - sklep internetowy, sklep allegro
    - grafikę, banery reklamowe, animację
    - rozbudowa i modyfikacja istniejących witryn internetowych

    ::Technika wykonania w zależności od potrzeb klienta::
    - PHP + (bazy danych - do wyboru przez klienta) + CMS + CSS
    - Flash +ActionScript (zaawansowane animacje, prezentacje, banery, menu...)
    - HTML + JavaScript + CSS

    ::Oferuję::
    - Kompleksową obsługę związaną z uruchomieniem witryny internetowej.
    - Solidne wykonanie, terminowość,
    - Pomoc i porady on-line [GG, ICQ, Skype]
    - Obróbkę i optymalizację grafiki
    - Rozbudowane statystyk, dodanie strony do przeglądarek, pomoc w
    pozycjonowaniu.
    - Tworzenie skryptów instalacyjnych do baz danych w PHP.
    - Panelu dla administratora do zarządzania witryną
    - Wysokie bezpieczeństwo danych [PHP+bazy danych].
    - Testowane na różnych przeglądarkach (IE, Opera, Firefox)
    - Aktualizacje, stały nadzór i niezawodność z mojej strony.

    Kontakt oraz portfolio
    mail: pigeon@<WYTNIJ>go2.pl
    www : www.pigeon.int.pl

    Pozdrawiam
    Karol

    Jestem otwarty na wszystkie propozycje. Podejme każde wyzwanie!