PracaGrupypl.praca.szukanaStaż albo praca w zawodzie Informatyk w Warszawie

  • 1. Data: 2002-08-19 20:16:18
    Temat: Staż albo praca w zawodzie Informatyk w Warszawie
    Od: Cozmo <d...@p...onet.pl>

    Witam

    Poszukuje pracy w zawodzie informatyk ( nie zdalnej ), najbardziej
    zalezy mi na odbyciu praktyk w tym zawodzie. Jestem na II roku studiów
    wieczorowych o kierunku In?ynieria Oprogramowania w Wy?szej Szkole
    Informatyki w Warszawie. G?ównie zajmue sie grafika. Tworze grafike na
    potrzeby stron www, projektuje i wykonuje strony www, tworze grafike 3D
    na 3D Studio MAX,znam podstawy programowania w VC++/pascal/delphi/
    assembler, bardzo dobrze znam sie na sprzecie PC od strony serwisowej i
    programowej, mialem do czynienia z naprawa zasilaczy AT/ATX, monitory.