PracaGrupypl.praca.dyskusjeStaz absolwencki jako grafikStaz absolwencki jako grafik
  • Data: 2005-06-02 18:44:08
    Temat: Staz absolwencki jako grafik
    Od: "dEG" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Tak sie zastanawiam jak w Polsce jest ze stazami absolwenckimi dla grafikow
    [koncze informatyke, jednak rajcuje mnie grafika komputerowa]. Potrafie 3dsMax,
    Lightwave [pod to tylko rendy statyczne i low poly], Blendera, do txtur
    Photoshopa, Gimpa, Corela. Oprocz tego troszke OpenGl'a, C++, asm, html'a,
    animacje we flash'u i inne bzdety. Doswiadczenie pewne juz posiadam- wspolpraca
    przy tworzeniu kilku gier- glownie obiekty low poly i sporo rendow hobbystycznie
    [wiec problem doksztalcenia mnie znika :P]. Czy firmy tworzace gry komputerowe
    szukaja stazystow? Czy ktos moglby polecic jakies firmy z okolic Slaska/Zaglebia
    Dabrowskiego ktore byly by zainteresowane "zatrudnieniem" ;) na takich warunkach
    pracownika?
    Z gory dzieki.