PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaŚródmieście => Business Development Manager <=

  • 1. Data: 2016-02-05 10:05:02
    Temat: Śródmieście => Business Development Manager <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla Naszego klienta- spółki zajmującej się kompleksową
    realizacją projektów IT & eBusiness.

    *****
    ***** Business Development Manager
    *****

    ***** Twoje zadania:

    * Osoba odpowiedzialna za aktywne rozwijanie kanałów sprzedażowych,
    w tym szczególnie pozyskiwanie nowych klientów w Polsce i za
    granicą oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami.
    * Działania handlowe - poszukiwanie projektów do realizacji oraz
    utrzymywanie relacji z klientami Polska i zagranica.
    * Działania handlowe - aktywna sprzedaż usług outsourcingu
    zespołów IT Polska i zagranica.
    * Aktywny rozwój kanałów przychodowych spółki w Polsce i za
    granicą.
    * Udział w opracowywaniu strategii rozwoju spółki oraz jej
    wdrażanie.
    * Planowanie i przeprowadzanie działań Business Development oraz
    dokładna analiza ich efektów.
    * Przygotowywanie: prezentacji, ofert, kosztorysów, umów.
    * Negocjowanie i zawieranie kontraktów handlowych z klientami.
    * Inicjowanie i podejmowanie działań zmierzających do
    maksymalizacji wyników spółki.
    * Tworzenie dokumentacji projektów, w tym: biznesplanów,
    specyfikacji wymagań, projektów, harmonogramów.

    ***** Nasze wymagania:

    * Min 2-3 doświadczenia handlowego w obszarze sprzedaży aplikacji
    Internetowych / IT / outsourcingu IT.
    * Wysokie zdolności handlowe i negocjacyjne.
    * Umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych z klientami i
    partnerami.
    * Dobra znajomość j. angielskiego - w stopniu umożliwiającym
    swobodną komunikację handlową.
    * Nastawienie na realizację założonych celów, samodzielność i
    efektywność.
    * Doświadczenie w pracy w oparciu o wyznaczone cele sprzedażowe.
    * Umiejętność tworzenia: prezentacji, ofert, kosztorysów, umów
    handlowych, specyfikacji wymagań.
    * Umiejętność prowadzenie prezentacji; komunikatywność,
    zdolności negocjacyjne.
    * Umiejętność wyszukiwania możliwości rozwoju biznesu i skuteczne
    ich realizowanie.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Wiedza i doświadczenie na styku biznesu i IT.
    * Rozwinięta sieć kontaktów wśród potencjalnych klientów
    spółki w Polsce i za granicą.
    * Doświadczenie w sprzedaży usług outsourcingowych - również za
    granicą.
    * Doświadczenie w aktywnym wykorzystywaniu różnorodnych narzędzi
    e-marketingowych w procesie pozyskiwania leadów sprzedażowych.
    * Praktyczne doświadczenie w przetargach na usługi IT.

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie.
    * Wysoka prowizja od sprzedaży, na jasnych i czytelnych zasadach, bez
    górnych limitów.
    * Możliwość szybkiego awansu w związku z dynamicznym rozwojem
    spółki.
    * Udział w ambitnych projektach, również o skali międzynarodowej.
    * Możliwość opracowywania i wdrażania własnych rozwiązań,
    realny wpływ na rozwój spółki.
    * Współpracę z dużymi klientami.
    * Bardzo dobrą atmosferę pracy, w ambitnym zespole.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1602
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=c2aa2244a33fbc638f21a345a7e247c8