PracaGrupypl.praca.szukanaSprzedam firme internetowa w ŁASKU

  • 1. Data: 2009-04-23 07:37:45
    Temat: Sprzedam firme internetowa w ŁASKU
    Od: "pingunet" <p...@p...pl>

    Mam do sprzedania firme internetowa w Łasku. Cala siec oparta jest na
    nadajnikach mikrotik z licencjami. Zysk ok 4-5 tys miesiecznie. Perspektywy
    rozwoju BRAK KONKURENCJI !!! Serwerownia. Mozliwosc wziecia łącz u mojego
    dostawcy nawet do 200Mbit/s. Cały sprzet oraz podlaczonych klientow chce
    uzyskac cene ok 40000zł wartosc sprzetu jest duzo wieksza! Co roku sa dodatkowe
    pieniadze ze stron klientow-firm ok 1500-2000tys. Wszelkich informacji mozna
    dowiedziec sie tylko droga mailowa p...@p...pl.

  • 2. Data: 2009-04-23 08:30:35
    Temat: Re: Sprzedam firme internetowa w ŁASKU
    Od: wloochacz <n...@n...dgbit.pl>

    pingunet pisze:
> [...]
    > uzyskac cene ok 40000zł wartosc sprzetu jest duzo wieksza! Co roku sa dodatkowe
    > pieniadze ze stron klientow-firm ok 1500-2000tys.
    Albo kłamiesz albo się pomyliłeś; chcesz sprzedać za 40 tyś biznes który
    daje przychody od półtorej do dwóch milionów rocznie?!?!
    Brednie...

    --
    wloochacz

  • 3. Data: 2009-04-23 11:01:46
    Od: "news.neostrada.pl" <x...@k...pl>

    wloochacz pisze:
    > Albo kłamiesz albo się pomyliłeś; chcesz sprzedać za 40 tyś biznes który
    > daje przychody od półtorej do dwóch milionów rocznie?!?!
    > Brednie...

    no raczej oczywiste ze pomylka