PracaGrupypl.praca.oferowanaSprzedam firme internetowa w ŁASKUSprzedam firme internetowa w ŁASKU
  • Data: 2009-04-23 07:36:41
    Temat: Sprzedam firme internetowa w ŁASKU
    Od: "pingunet" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam do sprzedania firme internetowa w Łasku. Cala siec oparta jest na
    nadajnikach mikrotik z licencjami. Zysk ok 4-5 tys miesiecznie. Perspektywy
    rozwoju BRAK KONKURENCJI !!! Serwerownia. Mozliwosc wziecia łącz u mojego
    dostawcy nawet do 200Mbit/s. Cały sprzet oraz podlaczonych klientow chce
    uzyskac cene ok 40000zł wartosc sprzetu jest duzo wieksza! Co roku sa dodatkowe
    pieniadze ze stron klientow-firm ok 1500-2000tys. Wszelkich informacji mozna
    dowiedziec sie tylko droga mailowa p...@p...pl.