PracaGrupypl.praca.dyskusjeSposób rozwiązania umowy › Sposób rozwiązania umowy
    From: "Genezyp deBill" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Sposób rozwiązania umowy
    Date: Sun, 17 Oct 2004 19:39:45 +0200

    Rozwiązano ze mną umowę o pracę - wypowiedzenie umowy o pracę przez
    pracodawcę. Powód ? - nie wykonywałem w swojej jednostce budżetu za rok
    bieżący ( przez poprzednie dwa lata moja jednostka była jedną z najlepszych
    i mieliśmy najwyższe wskaźniki dochodowości więc " skrojono " nam budżet z
    przyrostem 150 % !). Trochę mnie to podłamało, ale tak to bywa w
    dzisiejszych czasach... Ale mam takie pytanie ; Otóż mam umowę o zakazie
    konkurencji - stanowi ona, że mój pracodawca będzie mi płacił przez 6 m-cy
    50% ostatniego wynagrodzenia pod warunkiem, że nie podejmę pracy w podobnej,
    konkurencyjnej firmie ( finanse ). Nie ma tam nic o sposobie rozstania lub
    rozwiązania podstawowej umowy o pracę. Jednocześsnie pracodawca "
    wspaniałomyślnie " zaoferował mi, że może zamienić wypowiedzenie umowy o
    pracę na rozwiązanie umowy o pracę za porozumieniem stron. Niby fajnie, ale
    czy ktoś mi powie, czy bez względu na sposób rozstania się z moją firmą
    będę/mogę liczyć na te 50% ? Dla wyjaśnienia ; nie zamierzam w ogóle
    podejmować nowej pracy, bo okazało się, że nagle załamało się moje zdrowie i
    muszę całkowicie zmienić swoje życiowe priorytety.
    Być może wlazłem na niewłaściwą grupę, jeżeli tak - niech ktoś napisze gdzie
    szukać właściwej... dzięki,
    zypek