PracaGrupypl.praca.szukanaSponsor do autorskich projektow serwisow WWW

  • 1. Data: 2004-01-11 09:29:39
    Temat: Sponsor do autorskich projektow serwisow WWW
    Od: Artur Gorniak <g...@s...pwr.wroc.pl>

    Witam

    Szukam sponsora, ktory zapewni:
    dostep do sieci, maszyny dla 4 autorskich projektow serwisow WWW.

    wymagania:
    dobre przylacze do sieci Internet
    Korzystanie z systemu Linux. preferowany Debian lub PLD
    potencjal

    partnerski stosunek do projektow.

    projekty sa calkowicie komercyjne, a co za tym idzie interesuje
    mnie przede wszystkim podejscie na zasadzie wspoludzialu wlasnosciowego
    do serwisow, a nie oddanie lacza.

    nie interesuja mnie rowniez propozycje na zasadzie mam
    X MB i szybkie lacze do internetu...

    idealnym rozwiazaniem jest mozliwosc wstawienia dodatkowego serwera
    lub utworzenie maszyny wirtualnej dedykowanej dla serwisow.

    Artur Gorniak