PracaGrupypl.praca.szukanaSplinter Cell- POMOCY!!!!!!!!Splinter Cell- POMOCY!!!!!!!!
  • Data: 2004-05-21 18:52:41
    Temat: Splinter Cell- POMOCY!!!!!!!!
    Od: <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam problem ze Splinter Cell Pandora Tomorrow.
    Otóż gdy wchodzę do Menu wpisuję profil, wszystko działa, to gdy daje nową
    grę, przy ładowaniu wywala mnie do Widnowsa. Słyszałem, że to winapixel i
    vertex shaderow a pomóc mi może 3DAnalyzer, próbowałem go skonfigurować, ale
    też nic. Jak ktoś wie jak to zrobić oraz rozwiązać ten problem(może wyszedł
    jakiś patch).
    Mój konfig to:
    Caleron1.2, GeForce 2 MX400, 256 Ram,