PracaGrupypl.praca.szukana › Specjalistka ds.produkcji Wawa

  • 1. Data: 2003-08-13 18:26:35
    Temat: Specjalistka ds.produkcji Wawa
    Od: "Magdalena Garbala" <m...@x...wp.pl>

    Witam.
    Mam 27 lat i mieszkam w Błoniu. Przez ostatnie 4,5 roku pracowałam w
    przedsiębiorstwie poligraficznym jako Specjalista ds.Przygotowania i
    Koordynacji Robót.
    Do moich zadań należało: kompleksowe zarządzanie procesem produkcyjnym
    obejmującym organizację, nadzór i kooperację działań związanych
    z ciągłością produkcji i kontrolą jakości.
    Mam wykształcenie policealne, jestem Technikiem Architektury o specjalności
    projektowanie architektoniczne. Niestety nie pracowałam w swoim zawodzie.
    Posiadam umiejętność szybkiego przyswajania nowych obowiązków. Obsługuję
    komputer (Word,Excel,Internet) i urządzenia biurowe.
    Znam język angielski i rosyjski w stopniu średnim, posiadam prawo jazdy
    kat.B i samochód.
    Chętnie podejmę pracę biurową, związaną z kierowaniem zespołem pracowników,
    lub też zwykłego pracownika biurowego.
    Jestem gotowa na przekwalifikowanie się i dostosowanie do nowych warunków
    pracy, bądź też na doskonalenie nabytych do tej pory zdolności.

    Kontakt: m...@i...pl