eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukana › Specjalista ds telekomunikacji - IVR, CTI, ACD, call center, serwer faksów
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2008-07-06 10:37:32
    Temat: Specjalista ds telekomunikacji - IVR, CTI, ACD, call center, serwer faksów
    Od: "Jerki" <k...@p...onet.eu>

    Witam,

    Nawiążę współpracę w zakresie sprzedaży, wdrożeń aplikacji:
    IVR: automatyka standardowa, poczta głosowa, faksowa, interaktywny dostęp do
    baz danych, kampanie wychodzące, kolejkowanie połączeń
    Linie ISDN PRI, BRI lub analogowe

    CTI: natywny serwer CSTA faza III dla Siemens Hipath lub Panasonic. Inne
    centrale zgodne z TAPI - serwer CTI oparty na Tapi. Identyfikacja
    dzwoniacych, zarządzanie i dystrybucja połączeń.

    Wieloletnie doświadczenie, długa lista referencyjna


    --
    Pozdrawiam
    Jarek Karciarz
    Ositron www.ositron.pl
    mail: j...@o...pl


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1