eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaSpecjalista ds. teleinformatyki - Helpdesk / Warszawa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2007-03-17 12:17:17
    Temat: Specjalista ds. teleinformatyki - Helpdesk / Warszawa
    Od: "AC" <C...@i...pl>

    Centrum Informatyki jednego z największych Banków w Polsce poszukuje
    kandydatów do pracy (na umowę o pracę; pełen etat) w Warszawie, w Wydziale
    Helpdesk na stanowisko:

    Specjalista ds. teleinformatyki

    PODSTAWOWE ZADANIA

    . Obsługa centrali telefonicznej MATRA
    . Nadzór nad prawidłową pracą systemu infolinii Centrum Operacji
    Kartowych
    . Bieżąca pomoc użytkownikom korzystającym z telefonów komórkowych i
    stacjonarnych
    . Prowadzenie ewidencji sprzętu telefonicznego Banku
    . Koordynacja procesu zakupów telefonów stacjonarnych i komórkowych
    oraz akcesoriów
    . Współpraca z przedstawicielami operatorów świadczących usługi
    telekomunikacyjne
    . Koordynacja obsługi serwisowej bankomatów w Banku

    WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE


    a.. Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym
    (ewentualnie w trakcie studiów)
    b.. Znajomość problematyki teleinformatycznej
    c.. Znajomość urządzeń telekomunikacyjnych (BlackBerry, CT Matra) i
    bankomatów
    d.. Znajomość pakietu MS Office

    Zgłoszenia wraz z klauzulą dot. ochrony danych osobowych, prosimy kierować
    na skrzynkę e-mail: C...@i...pl z dopiskiem "Operator - Wydział
    Helpdesk", w terminie do 15 kwietnia 2007 roku.

    Informujemy, że kontaktować będziemy się jedynie z wybranymi kandydatami





strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1