PracaGrupypl.praca.szukanaSpecjalista ds. public relations przyjmie zlecenia/podejmie współpracę

  • 1. Data: 2007-01-22 11:34:27
    Temat: Specjalista ds. public relations przyjmie zlecenia/podejmie współpracę
    Od: "Kamila Górecka" <k...@p...pl>

    Witam,
    Jestem specjalistą ds. public relations z wieloletnią praktyką w
    zakresie PR korporacyjnego i produktowego. Doświadczenie zdobywałam w
    renomowanych agencjach PR zajmując stanowiska Account Managera, Key
    Account Managera i Account Directora. Obecnie pracuję jako freelancer.

    Przyjmę zlecenia związane z:
    - tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji dla firm, marek,
    produktów, osób;
    - prowadzeniem relacji medialnych i biura prasowego;
    - organizacją konferencji prasowych, briefingów, media tripów;
    - tworzeniem wszelkich tekstów na potrzeby relacji medialnych,
    komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej (informacje prasowe, artykuły,
    oświadczenia, listy, przemówienia, prezentacje itd.);
    - projektowaniem i przeprowadzeniem audytów medialnych, audytów
    komunikacji wewnętrznej, badań rynkowych;
    - tworzeniem raportów medialnych, branżowych, rynkowych itd.;
    - doradztwem w zakresie komunikacji wewnętrznej (tworzenie i
    wdrażaniem strategii komunikacji)
    - organizacją wydarzeń specjalnych (imprezy okolicznościowe,
    integracyjne, targi, seminaria, konferencje itd.);
    - projektowaniem i wdrażaniem programów CSR;
    - projektowaniem i wdrażaniem strategii sponsoringowych;
    - doradztwem w zakresie Corporate Identity;
    - zarządzaniem sytuacjami kryzysowymi;
    - PR procesowym.

    CV i szczegółową prezentację zakresu oferowanych działań
    przesyłam na życzenie. Wynagrodzenie jest kalkulowanie indywidualnie
    w zależności od zakresu współpracy. Współpraca na podstawie umowy
    o dzieło.

    W przypadku zainteresowania ofertą proszę o kontakt

    Kamila Górecka

    Specjalist ds. public relations
    Tel. (+48) 501 611 648
    E-mail: k...@p...pl