eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Specjalista ds. obsługi i sprzedaży szkoleń - Warszawa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2011-03-15 18:27:28
    Temat: Specjalista ds. obsługi i sprzedaży szkoleń - Warszawa
    Od: Akademia Linuksa <a...@l...pl>

    Jesteśmy placówką oferującą szkolenia informatyczne - oprogramowanie
    biurowe, systemy operacyjne, programowanie, bazy danych oraz sieci
    komputerowe i bezpieczeństwo.
    Istniejemy od 2002 roku. Oferując szkolenia wysokiej jakości i
    konsekwentnie rozszerzając naszą ofertę, zdobyliśmy zaufanie wielu firm
    z różnorodnych branż. Obecnie jesteśmy jednym z liczących się graczy na
    polskim rynku szkoleń informatycznych. Zatrudniamy ok. 25 osób.
    Dysponujemy salami w Warszawie (centrala), Krakowie, Katowicach, Łodzi i
    Poznaniu oraz sprzętem mobilnym do prowadzenia szkoleń wyjazdowych.
    Regularnie prowadzimy szkolenia oraz większe cykle szkoleniowe w wielu
    lokalizacjach w całej Polsce.

    Poszukujemy:
    ------------
    Specjalisty ds. szkoleń - Warszawa

    Zakres obowiązków:
    ------------------
    - odpowiadanie na zapytania, w tym przygotowywanie ofert; bieżący
    kontakt z klientami;
    - prowadzenie ewidencji i dokumentacji szkoleniowej, współpraca z innymi
    członkami zespołu przy prowadzeniu harmonogramów sal, kalendarzy
    wykładowców, ustalaniu nowych terminów szkoleń itd.;
    - bieżące sprawy związane z obsługą szkoleń - certyfikaty, materiały
    szkoleniowe, zakupy, oraz najprostsze czynności biurowe w miarę
    zapotrzebowania (wymagany brak awersji do urządzeń biurowych).

    Oczekujemy:
    ------------
    - minimum rocznego doświadczenia w pracy biurowej,
    - sumienności, dokładności i rzetelności w wykonywaniu powierzonych
    obowiązków.

    Nie wymagamy wiedzy ani doświadczenia analitycznego czy finansowego, ale
    oczekujemy umiejętności liczenia, używania Excela i ogólnego braku
    podejścia typu "ale ja jestem humanistą", przytomności umysłu i
    skutecznego załatwiania spraw, w tym telefonów.

    Mile widziane:
    --------------
    - doświadczenie w branży szkoleniowej, zwłaszcza IT,
    - obycie z komputerami, orientacja w świecie informatyki,
    - podstawowa wiedza okołoksięgowa (faktury, duplikaty, korekty, stawki
    VAT...),
    - gotowość do pracy w nieco późniejszych godzinach (10-18) w wybrane dni.

    Zapewniamy:
    --------------
    - zatrudnienie w pełnym wymiarze, umowa o pracę plus umowa zlecenie/o
    dzieło,
    - nie żądamy dyspozycyjności wieczorami, w weekendy, ani pracy zmianowej,
    - proponowane wynagrodzenie: 2500-3500 zł netto zależnie od kompetencji
    i doświadczenia.

    CV, bez listu motywacyjnego, natomiast z odpowiedziami na dwa pytania
    znajdujące się poniżej w niniejszym ogłoszeniu - prosimy przesyłać na
    adres: p...@a...pl.


    Zadanie 1.
    ----------

    Szef polecił Ci zrobić następującą symulację:

    Kurs "Administrator systemu Linux" kosztuje obecnie 3190zł netto (+VAT
    23%) dla wszystkich naszych Klientów.
    Rozważamy zmianę polegającą na tym, że nowa cena tego kursu będzie
    wynosić 3390zł, ale: dla firm będzie to cena netto (+VAT 23%), natomiast
    dla klientów prywatnych będzie to cena brutto (tzn. już z VAT-em).

    Zadanie: zakładając, że wśród wszystkich klientów tego kursu jest tyle
    samo firm i klientów prywatnych (po połowie), oblicz, jaka byłaby wtedy
    średnia uzyskiwana cena netto? O ile procent wzrośnie ona lub spadnie,
    względem obecnej ceny, identycznej dla wszystkich? Odpowiedzi udziel
    poprzez stworzony na szybko arkusz w Excelu. Załącz ten arkusz wraz ze
    swoim CV.

    Pytanie dodatkowe: czy wydaje Ci się, że tego rodzaju polityka cenowa
    wobec kursantów jest sensowna? Dlaczego?



    Zadanie 2.
    ----------

    Klientka zapisała się na szkolenie "MS Excel zaawansowany" w terminie
    12.04. Następnie jednak okazało się, że mamy z tym terminem problem, i
    musimy przełożyć to szkolenie na 5.05. Ponieważ zmiana terminu jest z
    naszej winy, to oczywiście jeśli nowy termin nie będzie odpowiadał tej
    Klientce, to może zrezygnować ze szkolenia bez żadnych konsekwencji.
    Napisz maila do tej Klientki, w którym przekazujesz jej powyższe
    informacje. Załącz tekst wraz ze swoim CV.




    ALX Sp. z o.o. spółka komandytowa
    Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9, 01-015 Warszawa
    tel. 22 63 64 164, fax 022 63 67 662

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1