PracaGrupypl.praca.oferowana › Specjalista ds. dokumentacji / www.jcommerce.pl / Katowice

  • 1. Data: 2010-09-30 08:06:18
    Temat: Specjalista ds. dokumentacji / www.jcommerce.pl / Katowice
    Od: Kinga Zyguła <j...@g...com>

    Specjalista ds. dokumentacji

    Opis stanowiska:

    * tworzenie dokumentacji technicznej w postaci instrukcji i
    podręczników użytkownika w języku angielskim
    * bezpośrednia współpraca z zespołem programistów odpowiedzialnym za
    kreowanie i implementację rozwiązań technicznych

    Wymagania:

    * wykształcenie wyższe techniczne lub studenci ostatnich lat
    (preferowany kierunek studiów: informatyka)
    * bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
    * znajomość Javascript, HTML, CSS i PHP
    * podstawowa znajomość środowiska Sharepoint
    * doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej w języku
    angielskim
    * komunikatywność
    * umiejętność pracy w zespole

    Dlaczego warto u nas pracować?

    * zapewniamy możliwość zdobycia eksperckiej wiedzy i rozwoju
    zawodowego
    * gwarantujemy pracę przy realizacji nowoczesnych, międzynarodowych
    projektów
    * umożliwimy Ci realny wpływ na rozwój firmy
    * jesteśmy młodym i dynamicznym zespołem
    * stawiamy na przyjazną atmosferę pracy

    Zainteresowanych prosimy o nadsyłanie aplikacji na adres:
    r...@j...pl
    W tytule e-maila prosimy wpisać wyłącznie:
    SPECJALISTA DS. DOKUMENTACJI

    Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę
    JCommerce SA dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu obecnej i
    przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o
    ochronie danych osobowych Dz. U nr 133 poz. 883)".

    Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.