-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.twea
knews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!new
sfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news
.neostrada.pl!not-for-mail
From: Jacek Fiok <j...@a...linuksa.pl>
Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
Subject: Specjalista ds. administracji / obsługi klienta - Warszawa
Date: Mon, 01 Feb 2010 23:42:24 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 63
Message-ID: <hk7m1m$t4k$2@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: afby14.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1265064822 29844 95.49.50.14 (1 Feb 2010 22:53:42
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Feb 2010 22:53:42 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.1b4pre)
Gecko/20090422 Shredder/3.0b3pre
Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:22608
[ ukryj nagłówki ]Jesteśmy placówką oferującą szkolenia informatyczne z zakresu oprogramowania
biurowego, systemów operacyjnych, programowania, baz danych oraz sieci
komputerowych i bezpieczeństwa.
Firma istnieje od 2002 roku. Oferując szkolenia wysokiej jakości i
konsekwentnie rozszerzając naszą ofertę, zdobyliśmy zaufanie wielu firm z
różnorodnych branż, z wieloma naszymi klientami budując stabilne,
długoterminowe relacje. Obecnie jesteśmy jednym z liczących się graczy na
polskim rynku szkoleń informatycznych. Zatrudniamy ok. 20 osób.
Posiadamy trzy własne sale komputerowe w Warszawie, wyposażone w wysokim
standardzie. Dysponujemy również dwiema salami w Krakowie, oraz sprzętem do
prowadzenia szkoleń wyjazdowych. Posiadamy doświadczenie w organizacji
pojedynczych szkoleń oraz większych cykli szkoleń wyjazdowych. Regularnie
prowadzimy szkolenia w wielu lokalizacjach w Polsce.
Regularnie współpracujemy m.in. z administracją państwową, w 2009 roku
przeprowadziliśmy m.in. cykl szkoleń dla Ministerstwa Pracy i Polityki
Społecznej oraz Ministerstwa Finansów.
Nasi wykładowcy posiadają duże doświadczenie w prowadzeniu szkoleń,
jednocześnie są to osoby młode, komunikatywne i prowadzące żywe,
warsztatowo-praktyczne zajęcia.
Poszukujemy:
specjalisty ds. administracji / obsługi klienta
(lokalizacja: Warszawa)
Zakres obowiązków:
- prowadzenie ewidencji i dokumentacji szkoleniowej klientów, sal,
kalendarzy, innych zasobów
- odpowiadanie na zapytania, w tym przygotowywanie ofert, bieżący kontakt z
klientami
- bieżące sprawy związane z obsługą szkoleń - certyfikaty, materiały
szkoleniowe, zakupy, oraz najprostsze czynności biurowe w miarę
zapotrzebowania (wymagany brak awersji do urządzeń biurowych).
Oczekujemy:
- minimum rocznego doświadczenia w pracy biurowej,
- sumienności, dokładności i rzetelności w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
Mile widziane:
- doświadczenie w branży szkoleniowej, zwłaszcza IT,
- dobre obycie z komputerami, orientacja w świecie informatyki,
- podstawowa wiedza okołoksięgowa (faktury, duplikaty, korekty i noty,
stawki VAT...),
- gotowość do pracy w nieco późniejszych godzinach (10-18) w wybrane dni.
Zapewniamy:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze, umowa o pracę plus umowa zlecenie/o dzieło,
- nie żądamy dyspozycyjności wieczorami, w weekendy, ani pracy zmianowej,
- proponowane wynagrodzenie: 2600-3500 zł netto zależnie od kompetencji i
doświadczenia.
CV, bez listu motywacyjnego (!), prosimy wysyłać na adres:
p...@a...pl
--
Akademia Linuksa
Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9, 01-015 Warszawa
tel. 022 63 64 164, fax 022 63 67 662
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czeladź => Specjalista ds. public relations <=
- Warszawa => Sales Executive / KAM <=
- Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- Warszawa => Software Solution Architect <=
- China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- Kraków => NMS System Administrator <=
- Warszawa => Manual tester <=
- Warszawa => Administrator Systemów OSS <=
- Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- Warszawa => Key Account Manager IT <=
- Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- Warszawa => Generative AI Engineer <=
- Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- Warszawa => IT Recruiter <=
Najnowsze wątki
- 2025-04-07 Czeladź => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-04-07 Warszawa => Sales Executive / KAM <=
- 2025-04-07 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-04-07 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-04-07 Warszawa => Software Solution Architect <=
- 2025-04-07 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-04-07 Kraków => NMS System Administrator <=
- 2025-04-07 Warszawa => Manual tester <=
- 2025-04-07 Warszawa => Administrator Systemów OSS <=
- 2025-04-07 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-04-07 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-04-07 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-04-07 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-04-07 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-04-07 Warszawa => IT Recruiter <=