-
Data: 2011-05-06 10:14:57
Temat: Specjalista ds. Wsparcia Techniczno-Serwisowego w IT/TELECOM (Poznań)
Od: Milado <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Naszym Klientem jest wyłączny dystrybutor sprzętu teleinformatycznego
światowego koncernu teleinformatycznego na terenie Polski. Oferta
firmy obejmuje serwery teleinformatyczne, urządzenia końcowe oraz
aplikacje call center i contact center. Platforma serwerów
teleinformatycznych pozwala wykorzystywać najnowocześniejsze
rozwiązania systemowe transmisji głosu oraz danych, także z
wykorzystaniem sieci IP.
Firma zajmuje się tworzeniem oraz rozwijaniem sieci firm partnerskich
dostarczających i serwisujących sprzęt. Firma współpracuje z
kilkudziesięcioma firmami działającymi na terenie całego kraju.
W związku z rozwojem oferty firmy poszukujemy kandydatów na
stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Techniczno-Serwisowego w IT/TELECOM
(Poznań)
Nr ref. 419/05/2011
Kogo poszukujemy?
Jeśli:
- Masz doświadczenie w pracy w serwisie w branży IT i/lub Telecom
- Masz praktyczną wiedzę techniczną z zakresu systemów
operacyjnych i rozwiązań sieciowych z obszaru: routing, switching i
security
- Znasz język angielski na poziomie swobodnej komunikacji w mowie
i piśmie
- Jesteś osobą dyspozycyjną, komunikatywną, samodzielną i dobrze
zorganizowaną
- Prawo jazdy kat. B
To oznacza, że ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Czym będziesz się zajmował na nowym stanowisku?
- Wsparciem technicznym dla partnerów firmy (resellerów) przy
wprowadzeniu produktów na rynek
- Prowadzeniem szkoleń merytorycznych dla firm partnerskich
- Wsparciem przy instalacji urządzeń i ich serwisowaniu
- Wsparciem technicznym dla partnerów przez telefon i e-mail
Dlaczego warto rozpocząć pracę właśnie w tej firmie?
Nasz klient oferuje:
- Stałą pracę na pełen etat w formie umowy o pracę
- Atrakcyjne stałe wynagrodzenie
- Atrakcyjny system premiowy
- Laptop
- Telefon komórkowy
- Samochód służbowy
- Wewnętrzne szkolenia wdrożeniowe
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie pisemnych ofert (CV, list
motywacyjny) na adres: r...@m...com. W temacie e-maila
prosimy wpisać numer referencyjny oferty (419/05/2011).
Prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z Ustawą z dnia
29.08.97 r. o ochronie danych osobowych).
Najnowsze wątki z tej grupy
- Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- Kraków => QA Inżynier <=
- Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- Lublin => Delphi Programmer <=
- Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- Warszawa => Software .Net Developer <=
- Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- Błonie => Sales Specialist <=
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-11-13 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2024-11-13 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-13 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-13 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-11-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-13 Błonie => Sales Specialist <=