-
Data: 2011-06-17 13:07:46
Temat: Specjalista ds. Wsparcia Techniczno-Serwisowego w IT/TELECOM
Od: Milado <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Naszym Klientem jest wyłączny dystrybutor sprzętu teleinformatycznego
światowego koncernu teleinformatycznego na terenie Polski. Oferta
firmy obejmuje serwery teleinformatyczne, urządzenia końcowe oraz
aplikacje call center i contact center. Platforma serwerów
teleinformatycznych pozwala wykorzystywać najnowocześniejsze
rozwiązania systemowe transmisji głosu oraz danych, także z
wykorzystaniem sieci IP.
Firma zajmuje się tworzeniem oraz rozwijaniem sieci firm partnerskich
dostarczających i serwisujących sprzęt. Firma współpracuje z
kilkudziesięcioma firmami działającymi na terenie całego kraju.
W związku z rozwojem oferty firmy poszukujemy kandydatów na
stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Techniczno-Serwisowego w IT/TELECOM
(Poznań)
Nr ref. 419/06/2011
Kogo poszukujemy?
Jeśli:
- Masz doświadczenie w pracy w serwisie w branży IT i/lub Telecom
- Masz praktyczną wiedzę techniczną z zakresu systemów operacyjnych i
rozwiązań sieciowych z obszaru: routing, switching i security
- Znasz język angielski na poziomie swobodnej komunikacji w mowie i
piśmie
- Jesteś osobą dyspozycyjną, komunikatywną, samodzielną i dobrze
zorganizowaną
- Prawo jazdy kat. B
To oznacza, że ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Czym będziesz się zajmował na nowym stanowisku?
- Wsparciem technicznym dla partnerów firmy (resellerów) przy
wprowadzeniu produktów na rynek
- Prowadzeniem szkoleń merytorycznych dla firm partnerskich
- Wsparciem przy instalacji urządzeń i ich serwisowaniu
- Wsparciem technicznym dla partnerów przez telefon i e-mail
Dlaczego warto rozpocząć pracę właśnie w tej firmie?
Nasz klient oferuje:
- Stałą pracę na pełen etat w formie umowy o pracę
- Atrakcyjne stałe wynagrodzenie
- Atrakcyjny system premiowy
- Laptop
- Telefon komórkowy
- Samochód służbowy
- Wewnętrzne szkolenia wdrożeniowe
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie pisemnych ofert (CV, list
motywacyjny) na adres: r...@m...com. W temacie e-maila
prosimy wpisać numer referencyjny oferty (419/05/2011).
Prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z Ustawą z dnia
29.08.97 r. o ochronie danych osobowych).
Najnowsze wątki z tej grupy
- Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- Białystok => NMS System Administrator <=
- Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- Warszawa => Sales Executive / KAM <=
- Warszawa => International Freight Forwarder <=
- Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- Wrocław => Senior Backend Developer <=
- Białystok => Generative AI Engineer <=
- China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- Warszawa => NMS System Administrator <=
- Warszawa => Laravel PHP Developer <=
- Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+) <=
- Warszawa => Specjalista rekrutacji IT <=
- Rzeszów => WEBCON Developer <=
Najnowsze wątki
- 2025-03-31 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-31 Białystok => NMS System Administrator <=
- 2025-03-31 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-03-31 Warszawa => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-03-31 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-31 Wrocław => Senior Backend Developer <=
- 2025-03-31 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-31 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-29 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-29 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-29 Warszawa => Laravel PHP Developer <=
- 2025-03-29 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+) <=
- 2025-03-29 Warszawa => Specjalista rekrutacji IT <=
- 2025-03-28 Rzeszów => WEBCON Developer <=