-
1. Data: 2008-10-15 06:52:43
Temat: Specjalista ds. Wsparcia Technicznego / Kraków / Praca Stała
Od: "p...@n...pl" <p...@n...pl>
Firma NetArt - lider wśród polskich usługodawców internetowych w zakresie
obsługi domen internetowych oraz utrzymania serwerów - poszukuje osób do
pracy w Krakowie na stanowisku:
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość systemu MS Windows XP, również tryb konsoli,
- znajomość systemu Linux na poziomie użytkownika,
- umiejętność korzystania z sieci w Windows i Linux,
- umiejętność pisania prostych skryptów shell Windows i Linux,
- bardzo dobra znajomości budowy i konfiguracji sprzętu komputerowego,
- pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z aplikacjami w Windows,
- bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, rzetelność,
- komunikatywność.
Mile widziane:
- znajomość WSCRIPT, AutoIt, PHP, MySQL, CygWIN,
- znajomość aplikacji wspomagających pracę ServiceDesk IT,
- doświadczenie zawodowe, praca na podobnym stanowisku.
Zakres pracy:
- rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i
oprogramowaniem na terenie Krakowa,
- instalacja oraz konfiguracja oprogramowania,
- opieka nad komputerami i serwerami klasy PC oraz urządzeniami
peryferyjnymi,
- prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Oferujemy:
- pracę w dynamicznym, młodym zespole,
- stanowisko pracy w biurze firmy,
- stałe wynagrodzenie,
- pracę na pełny etat, forma zatrudnienia do uzgodnienia.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV do dnia 29 października
2008 z tematem wiadomości:,,Specjalista ds. Wsparcia Technicznego nr ref.
151008" na adres: p...@n...pl
Prosimy o opatrzenie aplikacji klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie
pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z
Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz.
883)."