-
1. Data: 2003-06-10 13:22:35
Temat: Specjalista ds. Produktów Internetowych (Warszawa)
Od: "Bigram media" <m...@b...pl>
Naszym klientem jest firma z branży teleinformatycznej. W związku z dynamicznym
rozwojem poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Produktów Internetowych
nr ref.: AO/SPI/0906
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: analizę i ocenę
aktualnej sytuacji rynku pod kątem oferowanych produktów, uczestnictwo w
budowaniu strategii rozwoju poszczególnych produktów, analizę efektywności
podjętych działań promocyjnych.
Od kandydatów oczekujemy: min. 2 letniego doświadczenia w branży internetowej
na podobnych stanowiskach, doświadczenia w tworzeniu produktów
internetowych, umiejętności kreatywnego myślenia i działania, zdolności
organizacyjnych i analitycznych, umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy i
informacji, bardzo dobrej znajomości języka angielskiego oraz biegłej znajomości
pakietu MS Office i MS Projekt.
Najlepszym kandydatom oferujemy: pracę w młodym, dynamicznym zespole,
samodzielność w zakresie przydzielonych zadań, wsparcie w postaci
profesjonalnego systemu szkoleń, warunki pracy motywujące do osiągania jak
najlepszych rezultatów, dostęp do najnowszych technologii.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie życiorysu wraz z listem motywacyjnym,
z podaniem numeru referencyjnego, w ciągu 7 dni od daty ukazania się ogłoszenia
pod adresem:
BIGRAM S.A. - Personnel Consulting
Al. Wilanowska 372, 02-665 Warszawa, fax: +48 (22) 848-70-30
e-mail: o...@b...pl
Wszystkie aplikacje zostaną przekazane bezpośrednio naszemu Klientowi, który
prosi o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z Ustawą z dnia
29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883).
Nasz Klient zastrzega sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi
kandydatami.
--
Inne oferty: www.bigram.pl
Wiadomość wygenerowana automatycznie.