PracaGrupypl.praca.szukanaSpecjalista ds. PR

  • 1. Data: 2004-11-02 06:13:18
    Temat: Specjalista ds. PR
    Od: p...@p...onet.pl

    Szukam pracy jako rzecznik prasowy, specjalista ds. PR lub webmaster. Pracuje
    od dwóćh lat w biurze prasowym jednej z wiekszych łódzkich instytucji, ale
    szukam pracy samodzielnej. Mam duze, kilkuletnie doswiadczenie w zakresie
    administrowania stronami internetowymi (bardzo dobra znajomosc html,
    umiejetnosc zarzadzania stronami opartymi o php/MySQL, umiejetnosc
    projektowania serwisow, nadzor nad caloscia). Wykonalem kilka strona
    internetowych, ktore do dzisiaj sa w sieci. Bylem rzecznikiem prasowym jednego
    z komitetow wyborczych w czasie kampanii do Parlamentu Europejskiego. Od roku
    mam audycje w jednej z łódzkich rozglosni radiowych. Publikowalem m.in.
    w "Magazynie Interentowym WWW" (wydawca Murator). Mam wyzsze humanistyczne
    wyksztalcenie magisterskie. Ukonczylem tez Podyplomowe Studia Informatyki na
    Wydziale Matematyki Uniwersytetu Łódzkiego. Obecnie studiuje zarządzanie. Mam
    prawo jazdy kategorii B. Znam jezyk angielski (a takze francuski oraz
    rosyjski). Kontakt na adres, z ktorego w tej chwili pisze
    p...@p...onet.pl