-
1. Data: 2009-04-27 14:27:27
Temat: Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego - Poznań
Od: Milado <k...@g...com>
Naszym klientem jest sieć sklepów odzieżowych działająca na rynku od
ponad 25 lat. W ramach sieci sklepów działa również polski i niemiecki
sklep internetowy. Wraz z uruchomieniem niemieckojęzycznego sklepu
internetowego nasz klient poszukuje osób na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Niemieckojęzycznego
Sklepu Internetowego
(Poznań)
Nr ref. 230/04/2009
Kogo poszukujemy?
Jeśli:
- Znasz język niemiecki na poziomie swobodnej komunikacji w mowie i
piśmie
- Biegle obsługujesz komputer i bez problemu poruszasz się po
Internecie
- Jesteś osobą dokładną i sumienną
- Jesteś osobą komunikatywną, samodzielną oraz dobrze zorganizowaną
To ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Czym będziesz się zajmował na nowym stanowisku?
- Obsługą klientów niemieckojęzycznych drogą mailową
- Prowadzeniem rozmów drogą mailową z reklamodawcami w języku
niemieckim
- Tłumaczeniem zawartości strony internetowej z języka polskiego na
niemiecki
- Tłumaczeniem dokumentów wewnętrznych sklepu
- Obsługą akcji promocyjnych sklepu internetowego
Dlaczego warto rozpocząć pracę właśnie w tej firmie?
Nasz klient oferuje:
- Stałą pracę na zasadach umowy o pracę
- Stałe, atrakcyjne wynagrodzenie
- Premię uzależnioną od wyników sprzedaży sklepu
- Premię roczną uzależnioną od wyników sprzedaży sklepu
- Pracę stacjonarną w siedzibie sklepu lub możliwość pracy zdalnej
- Elastyczne godziny pracy
- Telefon komórkowy
- Laptop i łącze internetowe w przypadku pracy w formie zdalnej
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie pisemnych ofert (CV, list
motywacyjny w języku polskim oraz niemieckim) na adres:
r...@m...com. W temacie e-maila prosimy wpisać numer
referencyjny oferty (230/04/2009).
Prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z Ustawą z dnia
29.08.97 r. o ochronie danych osobowych).