-
Data: 2012-08-07 15:26:20
Temat: Specjalista ds. Obsługi Serwisowej oraz Call Center. [Warszawa]
Od: "SUPERMEDIA" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Specjalista ds. Obsługi Serwisowej oraz Call Center.
Zakres obowiązków:
- Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów indywidualnych i
biznesowych za pośrednictwem telefonu oraz korespondencji email w zakresie
usług:
. telewizji kablowej,
. dostępu do Internetu,
. telefonii VoIP,
. hostingu i kolokacji,
. biznesowych łącz dostępowych do Internetu.
- Konfigurowanie:
. prostych urządzeń sieciowych,
. dekoderów telewizji kablowych DVB-C,
. dekoderów telewizji naziemnej DVB-T,
. bramek VoIP.
- Konfigurowanie usług hostingowych poprzez panele WWW w zakresie zmian
ustawień poczty elektronicznej, serwerów WWW i FTP.
- Przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz kierowanie zgłoszeń do osób/działów o
właściwych kompetencjach.
- Reagowanie na zdarzenia raportowane przez systemy monitorujące.
Od wybranej osoby oczekujemy:
- Wykształcenia min. średniego, technicznego, najchętniej związanego z
informatyką.
- Znajomości podstawowych zagadnień technicznych z zakresu:
. obsługi odbiorników telewizji cyfrowej,
. konfiguracji urządzeń abonenckich VoIP,
. konfiguracji sieci komputerowych,
. działania poczty elektronicznej,
. działania systemu DNS.
- Wysokiej komunikatywności.
- Wysokiej kultury osobistej.
- Umiejętności pracy w zespole.
- Dyspozycyjności.
- Odpowiedzialności, dokładności i rzetelności.
- Odporności na sytuacje stresujące.
- Gotowości do pracy zmianowej oraz dyżurów telefonicznych w nocy.
Ponadto mile widziane:
- Podstawowa znajomość języka angielskiego.
- Ponadprzeciętna znajomość zagadnień technicznych wymienionych wcześniej
jako oczekiwane.
- Dobra znajomość komputerów klasy PC oraz środowiska Microsoft Windows na
poziomie zaawansowanego użytkownika.
- Podstawowa znajomość systemów rodziny Linux.
- Doświadczenie w pracy na stanowisku Helpdesk.
W zamian oferujemy:
- pracę w stabilnej, obecnej od wielu lat na runku Firmie,
- dostęp do usług świadczonych przez SUPERMEDIA na preferowanych warunkach,
- możliwość zdobycia nieprzeciętnych kompetencji,
- pracę w młodym zespole,
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV drogą elektroniczną na
adres: p...@s...pl .
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Do aplikacji prosimy dopisać klauzulę:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów
rekrutacyjnych, zgodnie z Ustawą o Ochronie danych Osobowych z dnia
29.08.1997 r. Dz. Ust. Nr 133 poz. 883".
Następne wpisy z tego wątku
- 07.08.12 21:43 Wieslaw Kierbedz
- 16.08.12 13:39 Piotr
- 16.08.12 21:41 TomekW
- 17.08.12 13:02 ktos
- 23.09.12 22:52 Andrzej Mikuljan
Najnowsze wątki z tej grupy
- Warszawa => Senior Account Manager <=
- Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- Warszawa => NMS System Administrator <=
- Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- Warszawa => Scrum Master <=
- Warszawa => Senior Account Manager <=
- Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- Warszawa => IT Recruiter <=
- Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- Warszawa => Strategic Account Manager <=
- Wrocław => SOC Tech Leader <=
- Szczecin => Key Account Manager IT <=
- Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-03-21 Wrocław => SOC Tech Leader <=
- 2025-03-21 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-21 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi