-
Data: 2013-05-15 16:40:10
Temat: Specjalista ds. Obsługi Serwisowej (Warszawa)
Od: "SUPERMEDIA Sp. z o.o." <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Firma SUPERMEDIA jest Providerem Internetowym świadczącym usługi dostępu do
Internetu, telewizji kablowej oraz usług telefonii VoIP na terenie Warszawy.
Posiadamy jedną z największych miejskich sieci światłowodowych oraz
własne centrum przetwarzania danych.
SUPERMEDIA dziala z powodzeniem na rynku warszawskim od ponad 15 lat.
W chwili obecnej poszukujemy pracowników na stanowisko
w Sekcji Telefonicznej Obsługi Klienta (pierwsza linia wsparcia
technicznego).
PRACA WYŁĄCZNIE W WEEKENDY, GŁÓWNIE W SOBOTY.
Wymagania:
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność,
- umiejętność rozwiązywania problemów technicznych we współpracy z
klientami przez telefon,
- odporność na stres,
- obsługa komputera z systemem Windows oraz pakietów biurowych,
- pobieżna umiejętność zarządzania urządzeniami sieciowymi z
wykorzystaniem wiersza poleceń (command line - CLI),
- pobieżna znajomość systemów z rodziny Linux,
- znajomość protokołów i usług internetowych,
- odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,
- umiejętność pracy w zespole,
Mile widziane:
- znajomość języka angielskiego,
- znajomość technologii VoIP,
- znajomość technologii CATV,
Oferujemy:
- pracę w stabilnej, szybko rozwijającej się firmie
- pracę zmianową w dni weekendowe godzinach 7:30-14:30, 14:00-21:00,
lub 1 pełny dzień weekendu w powyższych godzinach 7:30-21:00 (wg. ustaleń
planu wewnętrznego).
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie zgłoszeń CV na adres:
r...@s...pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać
"Specjalista ds. Obsługi Serwisowej - weekend".
Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z Ustawą z
dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883).
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- Warszawa => System Architect (Java background) <=
- Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- Warszawa => International Freight Forwarder <=
- Olsztyn => Sales Specialist <=
- Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
Najnowsze wątki
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-14 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-14 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2025-02-14 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-14 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-02-14 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-14 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=