-
1. Data: 2008-11-03 15:14:38
Temat: Specjalista ds. Obsługi Reklamacji/etat/woj. wielkopolskie
Od: Milado <k...@g...com>
Naszym klientem jest producent i dystrybutor filtrów powietrza,
paliwa, oleju itp. dla motoryzacji, maszyn i urządzeń silnikowych.
Firma dostarcza produkty dla największych na świecie koncernów
produkcyjnych. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 1982 roku i obecnie
zatrudnia ponad tysiąc pracowników. Obecnie do siedziby firmy
poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Reklamacji
(Gostyń - woj. wielkopolskie)
Nr ref. 182/11/2008
Kogo poszukujemy?
Jeśli:
- Masz doświadczenie w rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez
klienta
- Masz doświadczenie w pracy w firmie posiadającej wdrożony system
jakości
- Znasz język angielski na poziomie swobodnej komunikacji
- Masz wykształcenie techniczne
To oznacza, że ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Czym będziesz się zajmował na nowym stanowisku?
- Przyjmowaniem i rozwiązywaniem reklamacji od klientów na rynku
zagranicznym i krajowym
- Spotkaniami osobistymi z klientami w celu wyjaśnienia reklamacji
- Opracowywaniem raportów ze zgłoszonych reklamacji
- Poprawą procesów produkcji w firmie na podstawie przeprowadzanych
analiz przyczyn powstawania wad produktów
Dlaczego warto rozpocząć pracę właśnie w tej firmie?
Nasz klient oferuje:
- Stałe, atrakcyjne wynagrodzenie oraz miesięczną premię uzależnioną
od realizacji celów
- Stałą pracę na umowę o pracę na pełen etat
- Atrakcyjny pakiet socjalny
- Wstępne szkolenia wdrożeniowe
- Udział w szkoleniach i konferencjach zewnętrznych
- Możliwość rozwoju i awansu w oparciu o ustaloną ścieżkę kariery
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie pisemnych ofert (CV, list
motywacyjny) na adres: r...@m...com W temacie e-maila prosimy
wpisać numer referencyjny oferty (182/11/2008).
Prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z Ustawą z dnia
29.08.97 r. o ochronie danych osobowych).