-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!moderators!ppo
From: "p...@n...pl" <p...@n...pl>
Newsgroups: pl.praca.oferowana
Subject: Specjalista ds. Obsługi Klienta / Praca stała / Kraków
Date: Tue, 20 Mar 2012 20:14:06 +0100 (CET)
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 52
Approved: p...@b...bofh.org.pl
Message-ID: <jka2vq$l4o$4@srv.cyf-kr.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: inferno.hell.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1332270847 9746 46.4.15.253 (20 Mar 2012 19:14:07 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Mar 2012 19:14:07 +0000 (UTC)
Envelope-to: p...@h...pl
X-Original-X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
X-Original-X-MTA-Spam-Score: 0.6 (/)
X-Original-X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1332252474 21656 213.134.162.98 (20 Mar 2012
14:07:54 GMT)
X-Original-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:10.0.2) Gecko/20120216
Thunderbird/10.0.2
X-Original-NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Mar 2012 14:07:54 +0000 (UTC)
X-Original-X-MTA-Spam-Report: score=0.6, required=5.0 tests=AWL=-0.172, BAYES_50=0.8,
SPF_FAIL=0.001 autolearn=disabled version=3.3.1 * 0.0
SPF_FAIL SPF: sender does not match SPF record (fail) *
[SPF failed: Please see
http://www.openspf.org/Why?s=mfrom;id=news%40cyf-kr.edu.pl;ip=156.17.40.85;r=inferno.hell.pl]
* 0.8 BAYES_50 BODY: Bayes spam probability is 40 to
60% * [score: 0.5000] * -0.2 AWL AWL: From: address is
in the auto white-list
X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.11.28
X-Original-NNTP-Posting-Host: 213.134.162.98
X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
X-Moderator: Auto moderated <ppo#hell.pl>
X-Original-Date: Tue, 20 Mar 2012 15:12:22 +0100
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:77073
[ ukryj nagłówki ]nazwa.pl kształtuje polski internet od 1997 roku będąc liderem
rejestracji domen i usług hostingowych. Naszą misją jest wsparcie w
poszukiwaniu coraz ciekawszych rozwiązań technologicznych oraz
inspirowanie Klientów do innowacji i rozwoju.
Jesteśmy jedną z największych polskich firm branży IT. Ten sukces
osiągnęliśmy dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu naszego
Zespołu. Wspólną cechą ludzi tworzących nazwa.pl jest pasja, która
pozwala nam każdego dnia odpowiadać na potrzeby naszych Klientów.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość środowiska Windows,
- dobra znajomość zagadnień związanych z obsługą Internetu,
- wysoka kultura osobista,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- nienaganna dykcja,
- bardzo dobra znajomość zasad pisowni.
Obowiązki:
- kontakt z Klientami poprzez Call Center, e-mail oraz aplikację LiveChat,
- profesjonalna pomoc w zakresie świadczonych usług.
Mile widziane:
- studenci studiów zaocznych,
- znajomość branży domenowej oraz hostingowej,
- doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy w Call Center ,
- doświadczenie w obsłudze serwisu internetowego.
Oferujemy:
- 8h dziennie w przyjaznej atmosferze,
- szkolenia oraz możliwość uczenia się od najlepszych,
- ciekawe bonusy pozapłacowe,
- miejsce pracy w centrum Krakowa.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV i LM z tematem wiadomości:
"Specjalista ds. Obsługi Klienta" na adres: p...@n...pl.
Prosimy o opatrzenie aplikacji klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej
ofercie pracy przez NetArt Spółka Akcyjna S.K.A. dla potrzeb niezbędnych
do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997
roku o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883). Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych także po zakończeniu tego procesu, dla
potrzeb kolejnych prowadzonych rekrutacji"
Osoby, które nie wyrażają zgody na przetwarzanie ich danych dla potrzeb
kolejnych procesów rekrutacji, proszone są o pominięcie ostatniego
zdania w oświadczeniu.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Warszawa => Senior Front-End Developer (ES6, OOP) z biegłym jęz. ang
- Katowice => Solution Architect <=
- Warszawa => Integration Architect <=
- Katowice => Lead Front-end Developer - Remotely (JS, AngularJS, TypeSc
- Warszawa => Senior JAVA Developer <=
- Warszawa => Senior Java Developer <=
- Kraków => Front-End Developer (praca w pełni zdalna) <=
- Warszawa => Front-end Developer (websites - HTML5/CSS3) <=
- Warszawa => Młodszy konsultant ds. rekrutacji <=
- Warszawa => PROGRAMISTA C / C++ <=
- Warszawa => Front-end Developer (websites - HTML5/CSS3) <=
- Warszawa => Konsultant ds. rekrutacji IT <=
- Dąbrowa Górnicza => Quality Assurance Engineer, Tester (7-10 k netto
- Szczecin => PROGRAMISTA C/C++ DEVELOPER <=
- Warszawa => Konsultant ds. Rekrutacji <=
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-11-13 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2024-11-13 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-13 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-13 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-11-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-13 Błonie => Sales Specialist <=