PracaGrupypl.praca.szukana › Specjalista ds. Funduszy unijnych lub controlingu/finansów (Poznań)

  • 1. Data: 2005-03-12 10:09:05
    Temat: Specjalista ds. Funduszy unijnych lub controlingu/finansów (Poznań)
    Od: "Katarzyna" <i...@v...pl>

    Witam w związku z planowaną przeprowadzą do poznania szukam pracy w tym
    mieście jako Specjalista ds. funduszy unijnych lub controlingu/finansów.

    W tej chwili pracuje w jednej ze średnich firm na stanowisku &#8222;Asystentka
    Dyrektora Ekonomiczno-Administracyjnego&#8221;.

    Do moich obowiązków należy min.: kontrola finansowa zależnych spółek polskich
    oraz zagranicznych (Włochy, Niemcy, USA), monitorowanie prac działu
    handlowego, pisanie wniosków o dotacje unijne (4 wnioski, największy. 2mln
    euro), prognozowanie i opracowywanie planów finansowych, a także współpraca z
    partnerami, bankami i inwestorami w zakresie projektów realizowanych przez
    firmę. Choć zarówno mój obecny pracodawca, jak i ja sama, jesteśmy zadowoleni
    ze współpracy, względy osobiste zmuszają mnie do przeprowadzki do Poznania.

    Dodatkowe umiejętności:
    Biegła znajomość obsługi komputera
    Znajomość pakietu Office (szczególnie Word, Excel, PowerPoint)
    Bezwzrokowe pisanie na klawiaturze,
    Obsługa urządzeń biurowych
    Prawo jazdy kategorii B,

    Języki obce:
    Angielski &#8211; bardzo dobry (pół roku studiów zagranicznych)
    Niderlandzki &#8211; podstawowy (potwierdzony certyfikatem)

    Na życzenie prześlę moje pełne CV oraz list motywacyjny.
    Telefon kontaktowy: 504 461 380
    Pozdrawiam, Katarzyna.