PracaGrupypl.praca.oferowanaSpecjalista ds. Asteriska /Zabrze

  • 1. Data: 2009-01-15 08:22:14
    Temat: Specjalista ds. Asteriska /Zabrze
    Od: "VoxNet S.A." <p...@v...pl>

    VoxNet S.A. Jesteśmy Polską firmą działającą na rynku
    telekomunikacyjnym i czołowym operatorem telefonii alternatywnej.
    Dzięki naszym usługom dostępnym m.in. w sieci całej Poczty Polskiej,
    sklepach Żabka, Kolporter oraz terminalach VIA - Moje Doładowania, E-
    pay już kilkaset tysięcy klientów w całym kraju oszczędza wykonując
    tanie połączenia telefoniczne międzynarodowe, międzymiastowe.
    W segmencie usług telefonicznych dla biznesu oferujemy w pełni
    funkcjonalne rozwiązania infolinii 080x AleKontakt ułatwiające kontakt
    klientów z firmą.

    Zapraszamy do współpracy na stanowisku:

    Specjalista ds. Asterisk'a

    Wymagania:
    - znajomość systemów Linux,
    - dobra znajomość ASTERISK PBX
    - dobra znajomość PHP oraz Postgresql,

    Oferujemy:
    - możliwość rozwoju zawodowego
    - branie udziału w ciekawych projektach
    - stabilne zatrudnienie
    - pracę w dynamicznym i młodym zespole

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie zgłoszeń na skrzynkę e-mail
    p...@v...pl

    Na CV prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie
    moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy
    dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z
    ustawa z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133
    poz. 883."