PracaGrupypl.praca.szukana › .Specjalista do spraw technicznych

  • 1. Data: 2002-09-02 14:49:00
    Temat: .Specjalista do spraw technicznych
    Od: L...@n...pl

    Dotychczas pracowałem jako instalator i administrator sieci dla firmy TDC Internet.

    Potrafię instalować siec komputerowa zestawiać łącza stale, prowadzić serwis
    komputerowy.
    Posiadam prawo jazdy kat. „B” i własne auto. Stosunek do wojska
    uregulowany.
    Jestem człowiekiem odpowiedzialnym z jedyna wada jako jest dokładność.
    Chętnie nawiąże współprace w dziedzinie informatyki na umowę do prace czy zlecenie.
    Mam 24 lata.Lukasz Sliwinski

    Poznan
    501-547-163
    L...@n...pl