eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukanaSpecjalista d/s e-marketingu - zdalna
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2007-12-18 10:30:39
    Temat: Specjalista d/s e-marketingu - zdalna
    Od: "Asteroth" <a...@g...pl>

    Witam,

    Chętnie nawiążę współpracę z firmami w formie konkretnego
    zlecenia konsultingowego w obszarze prowadzenia działań promocyjnych i
    sprzedażowych w Internecie. Napiszę strategię, zaproponuję konkretne
    rozwiązania, obronię przed zakusami agencji, zrobię analizę i postawię wnioski.

    Umiejętności:
    -znajomość zagadnień e-marketingowych
    -znajomość polskiego rynku reklam on-line oraz form reklamowych (w tym
    marketingu szeptanego, prowadzonego na szeroką skale)
    -znajomość SEO/SEM - pozycjonowanie oraz kampanie w wyszukiwarkach (adsense
    oraz adwords - optymalizowanie i analiza kampani, testy A/B)
    -budowanie mediaplanów wg określonych celów oraz budżetu
    -znajomość metodologii badania ruchu i efektów działań e-marketingowych
    -projektowanie stron internetowych (usability)
    -pisanie ofert (parę szkoleń z polonistkami oraz copywriterami
    -znajomość wybranych zagadnień prawnych odnoszącycyh się do działalności w
    Internecie(w szczególności domen

    internetowych)
    -prowadzenie projektów internetowych, dokemntacji

    -znajomość PHP/MySQL/HTML/JS
    -znajomość Adobe Photoshop

    Cechy:
    -ambitny
    -pracowity
    -wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne
    -zorientowany na cel

    Doświadczenie:
    -zrealizowanych ponad 50 projektów witryn oraz portali internetowych
    (projektowanie, pozycjonowanie, promowanie, doradztwo)
    -doradztwo dla MSP z zakresu e-marketingu
    -prowadzenie dokumentacji technicznych, raportów, prezentacji
    -współpraca z biegłymi rewidentami w procesie wyceny spółek internetowych
    -redaktor na serwisie zajmującym się zagadnieniami e-marketingu
    -ponad 5 lat pracy w branży internetowej

    Kariera (chronologicznie):
    -praca w korporacji (spółka akcyjna), o profilu IT, stanowisko specjalista d/s
    e-marketingu (e-pr, e-sprzedaż, e-marketing)
    -własna działalność gospodarcza
    -praktyki Coca-Cola dział marketingu/sprzedaży (mała sprzeczność z ogólnym
    życiorysem ale chciałem zobaczyć jak to jest)
    -kierownik IT w agencji reklamy internetowej
    -programista PHP
    -specjalista ds. e-marketingu
    -sprzedawca/telemarketer

    Dodatki:
    -angielski umożliwiający konwersacje (prawie :) płynną (w trakcie kursu na FCE)
    -własne serwisy internetowe (ponad 100 000 widownia miesięcznie z licznymi
    nagrodami prasa,tv)
    -publikacje w prasie z zakresu e-marketingu
    -publikacje w internecie
    -współpracownik instytutu typu think-tank w dziedzinie gospodarki
    elektronicznej (przygotowywanie raportów dla

    administracji rządowej)
    -certyfikat dla specjalistów z zakresu usług internetowych
    -wykształcenie wyższe techniczne mgr inż, specjalizacja informatyka
    -podstawowa wiedza z zakresu zarządzania, PR, negocjacji, ekonomii - nie
    jestem w tych dziedzinach specjalistą ale nie robię dziwnej miny jeżeli ktoś
    na ten temat rozmawia
    -współpraca z największymi agencjami w kraju

    Przepraszam za lakoniczne opisy ale jestem jeszcze zatrudniony (w najbliższym
    czasie zostanie złożone wypowiedzenie) i nie chcę dwuznaczności. W razie
    konieczności podeślę CV. Najlepsza była by praca zdalna z okresowymi wizytami
    w siedzibie firmy bądź w formie opracowywania strategii, analizy czy
    propozycji rozwoju.

    Proszę pisać na adres: a...@g...pl
    bądź dzwonić: 515-175-845 (w miarę możliwości po 16 oczywiście)

    Pozdrawiam

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1