eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaSpecjalista Pomocy Technicznej / etat / WarszawaSpecjalista Pomocy Technicznej / etat / Warszawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!moderators!proteus
    From: "Lionbridge Poland" <p...@l...com>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Specjalista Pomocy Technicznej / etat / Warszawa
    Date: Sun, 2 Mar 2008 22:42:42 +0100 (CET)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 80
    Approved: p...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <fph0er$sdc$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1204494162 13541 193.219.28.162 (2 Mar 2008 21:42:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Mar 2008 21:42:42 +0000 (UTC)
    X-Original-X-Priority: 3
    Envelope-to: p...@h...pl
    X-Original-X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    Content-Length: 1874
    Status: O
    X-Original-X-Complaints-To: u...@a...pl
    X-Original-X-Trace: inews.gazeta.pl 1203504411 29100 82.177.11.130 (20 Feb 2008
    10:46:51 GMT)
    X-Original-X-User: lionbridge
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Feb 2008 10:46:51 +0000 (UTC)
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.11.28
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 82.177.11.130
    X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    X-Original-X-MSMail-Priority: Normal
    X-Moderator: Wojciech Bancer <ppo#hell.pl>
    X-Original-X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Original-Date: Wed, 20 Feb 2008 11:46:48 +0100
    X-Original-X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:68482
    [ ukryj nagłówki ]

    Firma Lionbridge jest jednym z najwiekszych na swiecie dostawców uslug
    jezykowych, uslug zwiazanych z trescia oraz uslug outsourcingu. Oferujemy
    nowoczesne rozwiazania z zakresu testowania, oprogramowania, tlumaczen,
    lokalizacji. Dostosowujemy produkty do wymagan

    i potrzeb danego rynku pod wzgledem jezykowym, prawnym, kulturowym i
    cywilizacyjnym. Ponadto tworzymy i prowadzimy specjalistyczne centra obslugi
    klientów.

    Obecnie do dzialu telefonicznej obslugi klienta poszukujemy kandydatów na
    stanowisko:



    Specjalista Pomocy Technicznej



    Wymagania:

    Techniczne

    ˇ Praktyczna, bardzo dobra znajomosc systemów operacyjnych oraz
    innych aplikacji firmy Microsoft

    ˇ Doglebna znajomosc aktualnych technologii komputerowych

    ˇ Znajomosc jezyków programowania oraz certyfikat MCP beda
    dodatkowymi atutami



    Komunikacyjne

    ˇ Plynne poslugiwanie sie jezykiem polskim (brak wad wymowy)

    ˇ Dobra znajomosc jezyka angielskiego (rozumienie i tworzenie
    dokumentacji technicznej)

    ˇ Zdolnosc poprawnego komunikowania sie z klientem w kazdej sytuacji

    ˇ Doswiadczenia w telefonicznej obsludze klienta bedzie atutem



    Interpersonalne

    ˇ Przyjazne usposobienie

    ˇ Umiejetnosc pracy w zespole

    ˇ Umiejetnosc szybkiego przyswajania wiedzy





    Osoby zainteresowane spotkaniem i szczególowa rozmowa o tej ofercie prosimy
    o jak najszybsze wyslanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail:

    p...@l...com

    Prosimy takze o dolaczenie nastepujacej klauzuli: "Wyrazam zgode na
    przetwarzanie moich danych osobowych przez Lionbridge Poland Sp. z o.o. dla
    potrzeb niezbednych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawa o
    ochronie danych osobowych z dn. 29.08.97 Dz. U. 133 Poz. 883)".





    Lionbridge Poland sp. z o.o.
    ul. Jutrzenki 183
    02-231 Warszawa

    http://www.lionbridge.com/




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1