PracaGrupypl.praca.szukana › Specjalista Oracle, bazy danych, Mazowieckie, Slaskie, Malopolskie

  • 1. Data: 2004-05-17 12:37:42
    Temat: Specjalista Oracle, bazy danych, Mazowieckie, Slaskie, Malopolskie
    Od: "Jacek" <KonsultantIT@NO_SPAMwp.pl>

    Dzien dobry !

    Szukam pracy w dziedzienie baz danych ze szczegolnym
    naciskiem na baze Oracle.

    Chetnie podejme wspolprace prace na stale badz czasowo.

    Nie stanowi dla mnie problemu praca u klienta.

    Interesuje mnie praca w Warszawie lub
    w na terenie woj. slaskiego i malopolskiego.

    Przedstawiam ponizej skrocony zyciorys - wersje
    pelna przesle po skontaktowaniu sie ze mna
    przez email: KonsultantIT@NO_SPAMwp.pl

    Odpowiadajac na moj list prosze usunac NO_SPAM
    z adresu.

    Wyksztalcenie:
    1998 - magister inzynier Informatyki - studia dzienne,
    Politechnika Slaska w Gliwicach

    Jezyki obce:
    angielski - dobrze w pismie i czytaniu, mowa w stopniu
    umozliwiajacym porozumiewanie sie;
    niemiecki - podstawy

    Doswiadczenie zawodowe:
    - znajomosc Oracle od wersji 7 przez 8, 8i do 9i;
    - administracja serwerami Oracle;
    - strojenie bazy Oracle;
    - strojenie aplikacji opartych na Oracle;
    - bardzo dobra znajomosc Oracle SQL i PL/SQL;
    - projektowanie i uzytkowanie Oracle Designer;
    - bardzo dobra znajomosc MS Office;
    - programowanie w Visual Basic;
    - doswiadczenie w systemach GIS - opartych
    na oprogramowaniu ESRI GIS;

    Moim atutem jest ponad 6 letnie doswiadczenie
    zawodowe, duza dyspozycyjnosc oraz uregulowany
    stosunek do sluzby wojskowej.

    Dziekuje
    Konsultant IT