eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaSpecjalista IT support (j.niemiecki) / Kraków / etatSpecjalista IT support (j.niemiecki) / Kraków / etat
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!moderators!proteus
    From: "Talents Polska" <i...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Specjalista IT support (j.niemiecki) / Kraków / etat
    Date: Mon, 3 Apr 2006 07:26:15 +0200 (CEST)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 49
    Approved: p...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <e0giof$ehb$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1144041975 25366 149.156.96.35 (3 Apr 2006 05:26:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Apr 2006 05:26:15 +0000 (UTC)
    X-Original-X-Priority: 3
    Envelope-to: p...@h...pl
    X-Original-X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    Content-Length: 1830
    Status: O
    X-Original-X-Complaints-To: u...@t...pl
    X-Original-X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1143721551 14891 83.16.76.178 (30 Mar 2006
    12:25:51 GMT)
    X-User: <superjuzer>
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Mar 2006 12:25:51 +0000 (UTC)
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.11.28
    X-Original-NNTP-Posting-Host: acy178.internetdsl.tpnet.pl
    X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    X-Original-X-MSMail-Priority: Normal
    X-Moderator: Wojciech Bancer <ppo#hell.pl>
    X-Original-X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Original-Date: Thu, 30 Mar 2006 14:38:29 +0200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:57759
    [ ukryj nagłówki ]

    Dla Naszego Klienta - globalnego dostawcy usług doradczych i
    outsourcingowych, poszukujemy osób do pracy w Krakowie, na stanowisku:

    Specjalista IT ds. wsparcia technicznego
    (j. niemiecki)


    Obowiązki:
    * zapewnienie drugiej linii wsparcia technicznego w zakresie bardziej
    złożonych problemów, dla wszystkich klientów łączących się z Centrum,
    zgodnie z obowiązującymi umowami serwisowymi,
    * rejestrowanie / klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń, wraz z
    odpowiednim określeniem ich priorytetu
    * przyporządkowanie nierozwiązanych przypadków do grup problemowych

    Wymagania:
    * bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, oraz minimum
    komunikatywna znajomość języka angielskiego
    * doświadczenie we wsparciu technicznym klienta/w dziale Customer Service, w
    ramach drugiej linii wsparcia
    * dobra znajomość systemów Windows 2000 Server, Windows XP, Active
    Directory, MS Office.
    * mile widziana znajomość Lotus Notes, m-technology oraz narzędzi zdalnych
    narzędzi administracyjnych
    * komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, odporność na stres,
    elastyczność (praca w systemie zmianowym 24/7).

    Oferujemy:
    * atrakcyjne wynagrodzenie,
    * pakiet szkoleniowy,
    * możliwość rozwoju w firmie świadczącej międzynarodowe usługi
    outsourcingowe,
    * umowę o pracę oraz pakiet socjalny.
    CV w języku angielskim prosimy o przesłanie adres: i...@t...pl

    W tytule wiadomości należy wpisać następujące informacje: Specjalista IT,
    Ref. WCGSSL

    W aplikacji prosimy umieścić klauzulę o ochronie danych osobowych:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik
    Ustaw Nr 133 Poz. 883)

    Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Kandydatami.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1