PracaGrupypl.praca.szukanaSpecjalista IT, administrator (m.in. Lotus Domino), programista (php, css, xhtml)

  • 1. Data: 2008-12-09 14:07:39
    Temat: Specjalista IT, administrator (m.in. Lotus Domino), programista (php, css, xhtml)
    Od: "laser" <info-małpa@kedrok.pl>

    Posiadam 6 letnie doświadczenie w IT.

    Działam obecnie na takich stanowiskach:
    0d 2002r
    Specjalista D/S informatyki (w spółce budowlanej)
    . Przeprowadzenie komputeryzacji firmy. (wdrożenie oprogramowania
    CAD, serwera Lotus Domino i inne)
    . Administracja serwerem domeny W2K
    . Administracja serwerem poczty Lotus Domino R5
    . Administracja routerem opartym na Red Hat linux
    . Wdrożenie i Administracja routerem FORTIGATE
    . Tworzenie i obsługa strony www
    . Tworzenie i obsługa strony intranetowej
    . Helpdesk, serwis stanowisk, obsługa sieci (około 60 stanowisk)
    . Współpraca z działem Marketingu, planowanie działań marketingowych
    . projektowanie materiałów reklamowych (m.in. Reklamy do czasopism)
    . Tworzenie ulotek reklamowych w programie COREL DRAW
    . Przygotowywanie prezentacji i animacji

    Od 2005 Tworzenie stron internetowych (PHP4, MySQL, CSS, XHTML, JS)

    2007
    . Zaprojektowanie dwóch reklam dla firmy ATUTOR integracja cyfrowa.
    Obie zostały wydrukowane w specjalistycznej prasie
    . Projekt folderu reklamowego dla Agencji Ochrony
    . Rozpoczęcie działalności gospodarczej

    Od 12.2007 (outsourcing)
    Administrator sieci (w tym WiFi, Fortigate), serwerów (Lotus Domino R8) i
    stanowisk (PC)
    Tworzenie i obsługa strony WWW

    Poszukuję nowych wyzwań i nowej pracy, która umożliwi mi dalszy rozwój
    związany z branżą

    k...@g...com