PracaGrupypl.praca.szukana › Specjalista IT - Lublin

  • 1. Data: 2007-07-13 09:02:55
    Temat: Specjalista IT - Lublin
    Od: "Mirek" <m...@i...pl>

    Witam
    Na codzień pracuję jako Administrator w średniej firmie (160 osób).
    Szukam pracy dodatkowej (umowa zlecenie o dzieło lub część etatu) , również
    zdalnej - jestem gotów również zmienić pracę po zaoferowaniu wyjątkowo
    korzystnych warunków.

    Moje obecne obowiązki:

    Administracja:
    Serwery:
    - Unix Solaris 8.0
    - Windows 2000 Server
    - Linux Trustix 2.2
    - Trustix Entreprise Firewall
    Systemy:
    - system ERP (Personel, Logistyka, Finanse)
    - system pocztowy (Postfix, ClamAV, SpamAssassin)
    - firewall +proxy+ filtrowanie treści www (iptables, squid, dansguardian)
    Bazy danych:
    - Sybase ASA (system ERP)
    - Oracle 9.2 (system przetwarzający dane energetyczne)
    - MySQL 5.0 (system pocztowy)

    Poza tym zajmuję się wsparciem użytkowników, utrzymaniem infrastruktury
    informatycznej firmy (zakupy sprzętu , zarządzanie licencjami) no i przede
    wszystkim zapewnieniem bezpieczeństwa sieci firmowej i połączeń zdalnych.

    Kontakt: e-mail lub tel. 509221276

  • 2. Data: 2007-07-14 00:59:04
    Temat: Re: Specjalista IT - Lublin
    Od: pakalk <p...@g...com>

    On Jul 13, 11:02 am, "Mirek" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > wszystkim zapewnieniem bezpieczeństwa sieci firmowej i połączeń zdalnych.

    Oglos sie na wlasciwej grupie - tu sa oferty zatrudnienia ->
    pl.praca.oferowana

  • 3. Data: 2007-07-14 05:57:03
    Od: "Kamil S." <k...@o...pl>

    > Oglos sie na wlasciwej grupie - tu sa oferty zatrudnienia ->

    mi się wydaje że tutaj to ludzie się ogłaszają jak szukają pracy.