eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaSpec. ds. obsługi klienta - Wrocław (TAX-SOK/2011/08)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2011-08-09 12:40:48
    Temat: Spec. ds. obsługi klienta - Wrocław (TAX-SOK/2011/08)
    Od: " Taxxo" <e...@g...pl>

    Operator ogólnopolskiej sieci Taxxo e-biuro rachunkowe - Columb Technologies
    S.A. &#8211; poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku


    Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (nr. Ref TAX-O/2011/08)
    Miejsce pracy: Wrocław


    ZADANIA
    - Bieżąca obsługa klientów &#8211; kontakt telefoniczny, obsługa zgłoszeń i zapytań,
    kwalifikacja oraz ewidencjonowanie w bazach danych, komunikacja z zespołem
    Doradców,
    - Wsparcie procesu sprzedaży, w tym zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów
    wewnątrz firmy, realizacja procesu fakturowania, koordynacja pracy Doradców
    - Wsparcie akcji marketingowych &#8211; w tym prowadzenie i aktualizacja baz danych,
    proaktywne wsparcie promocji i sprzedaży e-usług na platformach internetowych
    - Wsparcie klientów w podstawowym zakresie obsługi internetowej platformy
    Taxxo - analiza zgłoszeń, pomoc w bieżących problemach, aktywacja e-usług,
    prezentacje z obsługi platformy, budowa bazy pytań i odpowiedzi, komunikacja z
    zespołem IT
    - Gromadzenie oraz aktywne wykorzystywanie informacji pozyskanych od Klientów,
    wsparcie w akcjach marketingowych
    - Aktywne wsparcie w budowaniu narzędzi obsługi klienta (tworzeniu modelu
    obsługi klienta, sprzedaży oraz wypracowaniu narzędzi i procesów mających na
    celu utrzymanie relacji z klientami i partnerami)



    WYMAGANIA
    - student lub absolwent zainteresowany zagadnieniami obsługi klienta,
    marketingu, IT oraz posiadający wiedzę w tych dziedzinach
    - bardzo dobre umiejętności komunikacyjne - umiejętność aktywnego słuchania i
    odczytywania potrzeb innych, łatwość formułowania myśli w mowie i piśmie
    - swoboda w rozmowach telefonicznych, umiejętność radzenia sobie z trudnymi
    klientami
    - umiejętność rozwiązywania nietypowych problemów klientów i sprawnego
    wyszukiwania odpowiedzi
    - kreatywność, zaangażowanie w realizację codziennych zadań
    - umiejętność efektywnej pracy w zespole
    - dobra organizacja pracy, skrupulatność podczas samodzielnej realizacji
    powierzonych zadań,
    - znajomość MS Office, swobodne korzystanie z MS Word, MS PowerPoint, MS Excel
    - zdolności szybkiego nauczenia się nowych narzędzi IT, otwartość na
    technologię IT
    - mile widziane: orientacja w środowisku biznesowym, znajomość specyfiki
    prowadzenia firmy


    DLACZEGO WARTO? OFERUJEMY
    - udział w wyjątkowym przedsięwzięciu, które otrzymało prestiżową nagrodę za
    innowacyjność w konkursie Eurecan European Venture Contest i reprezentowało
    Polskę w finałach międzynarodowych
    - pracę w młodym i kreatywnym zespole, możliwość rozwoju osobistego
    - partnerskie stosunki w zespole &#8211; Twoje zdanie dla nas się liczy
    - umowę o pracę lub umowę-zlecenie w pełnym wymiarze godzin
    - możliwość rozszerzenia zadań w ramach dalszych etapów projektu


    KONTAKT
    Aplikacje, zawierające CV oraz list motywacyjny (z właściwą klauzulą dot.
    ochrony danych osobowych), prosimy przesyłać w formie elektronicznej na adres:
    r...@t...pl zamieszczając numer referencyjny w temacie
    (TAX-SOK/2011/08). Termin nadsyłania aplikacji: 15.08.2011.

    Więcej o projekcie: http://www.taxxo.pl
    Link do oferty: http://www.ctsa.pl/oferty-pracy/


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1