PracaGrupypl.praca.oferowanaSopot, Asystentka Zarządu

  • 1. Data: 2005-09-13 17:16:57
    Temat: Sopot, Asystentka Zarządu
    Od: "Mariusz Nawrocki" <m...@j...pl>

    Firma z kapitałem niemieckim działająca w sektorze usług B2B
    zatrudni Asystentkę Zarządu.

    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:
    - Organizację pracy Prezesa Zarządu
    - Wspomaganie działań realizowanych przez dział sprzedaży i
    marketingu
    - Codzienne kontakty z Klientami i kontrahentami firmy
    - Tworzenie korespondencji firmowej w języku polskim i niemieckim

    Wymagania:
    - Wykształcenie wyższe
    - Doskonała znajomość języka niemieckiego
    - Umiejętność obsługi urzadzeń biurowych
    - Bardzo dobra znajomość oprogramowania MsOffice
    - Doświadczenie w pracy na stanowisku Asystentki/Sekretarki
    - Samodzielność, umiejętność szybkiego uczenia się
    - Mile widziane doświadczenie administracyjno-kadrowe

    Oferta:
    - Umowa o pracę
    - Możliwość rozwoju w firmie z kapitałem niemieckim
    - Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętność

    Osoby zainteresowane prosimy o kontakt na m...@j...pl