PracaGrupypl.praca.szukana[Śląskie] szukam pracy, stażu lub praktyki

  • 1. Data: 2005-04-15 13:33:29
    Temat: [Śląskie] szukam pracy, stażu lub praktyki
    Od: Michal <m...@o...pl>

    Witam,
    jestem absolwentem wyższej uczelni technicznej.
    Posiadam szeroką wiedzę techniczną zwłaszcza
    w dziedzinie specjalistycznych pomiarów
    laboratoryjnych.
    Dobrą ogólną znajomość komputerów
    m.in. podstawową znajomość zagadnień związanych z:
    - programowaniem (Object Pascal, C)
    - tworzeniem grafiki (m.in. retusz, DTP)

    Niestety brakuje mi doświadczenia zawodowego,
    dlatego chętnie podejmę pracę, staż
    lub praktykę (także zdalnie). Nie koniecznie
    ściśle związaną z wyżej wymienionymi dziedzinami.

    Informacje które podałem są bardzo ogólne, dlatego
    proszę osoby zainteresowane o kotakt przez e-mail:

    m...@o...pl

    Pozdrawiam
    Michał