PracaGrupypl.praca.szukana › Śląsk - wszechstronny pracownik

  • 1. Data: 2002-07-20 08:40:08
    Temat: Śląsk - wszechstronny pracownik
    Od: "borg" <b...@p...onet.pl>

    Mogę zająć się obsługą prawną firmy, między innymi:
    - sprawami z zakresu prawa pracy,
    - windykacją należności,
    - redagowaniem i negocjowaniem umów
    Ponadto obsługą informatyczną:
    - budową sieci i jej administracją,
    - wdrażaniem rozwiązań usprawniających pracę w firmie,
    - wykorzystaniem internetu do działań biznesowych,
    - rozwiązywaniem bieżących problemów z oprogramowaniem i sprzętem.

    Nieobce są mi również zagadnienia związane z prawem podatkowym i
    ubezpieczeniami. Mam styczność z rachunkowością.

    Mam 26 lat , 1,5 roku doświadczenia w bankowości w dziale
    ekonomiczno-prawnym. Z
    wykształcenia jestem prawnikiem, najbardziej odpowiadała by mi jednak praca,
    w której w 60% zajmowałbym się prawem, natomiast w 40% informatyką.

    Moim zdaniem byłbym przydatnym pracownikiem, potrafiącym sobie poradzić
    prawie z wszystkim.

    Zainteresowanym prześlę pełną wersję mojego CV.
    kontakt: b...@p...onet.pl
    Pozdrowienia
    Tomek