PracaGrupypl.praca.szukana › Śląsk/Cały kraj - informatyk, praca stała lub na zlecenie

  • 1. Data: 2004-08-29 19:24:04
    Temat: Śląsk/Cały kraj - informatyk, praca stała lub na zlecenie
    Od: "Programista" <s...@g...pl>

    Mam dosiadczenie w następujących dziedzinach:
    - bazy danych - analiza, projektowanie, administracja; głównie Oracle oraz
    MySQL i PostgreSQL; narzędzia CASE
    - bardzo dobra znajomośc języka SQL
    - dobra znajomość języka PL/SQL
    - programowanie aplikacji klient-serwer z wykorzystaniem technologii ODBC, DAO
    i ADO
    - tworzenie aplikacji internetowych (głónie PHP)
    - systemu GIS
    - podstawy administracji systemem Linux

    W związku z brakiem zobowiązań (zakończyłem wszystkie projekty) szukam nowych
    zeleceń lub stałej pracy. Mogę podjąć pracę zdalną, mam ku temu warunki
    (stanowisko pracy z dostępem do internetu) i duże doświadczenie.
    Mieszkam w woj. Śląskim

    s...@g...pl