PracaGrupypl.praca.szukana › [Śląsk] Absolwent informatyki szuka stażu/pracy

  • 1. Data: 2005-10-18 16:47:37
    Temat: [Śląsk] Absolwent informatyki szuka stażu/pracy
    Od: "Dominik Szopa" <f...@i...pl>

    Szanowni Państwo,

    W czerwcu obroniłem dyplom mgr z Informatyki na Uniwersytecie Śląskim.
    Szukam stażu/praktyki/pracy jako programista w Katowicach lub okolicach.
    Zależy mi na zdobyciu doświadczenia zawodowego jako programista. Jestem
    osobą, która nie boi się nowych wyzwań, szybko się uczę. Jestem
    zarejestrowany w Urzędzie pracy w Siemianowicach Śląskich, istniała by
    możliwość zwrotu
    kosztów ewentualnego stażu przez Urząd pracy w Siemianowicach Śląskich.
    Znam następujące technologie: Delphi, C++, PHP, HTML, SQL, MySql,
    FireBird, Iterbase.

    Z poważaniem,

    Dominik Szopa

    mail: d...@g...com