PracaGrupypl.praca.szukana › Skuteczna promocja Twojej strony / webpositioning czyli pozycjonowanie

  • 1. Data: 2003-05-24 20:33:38
    Temat: Skuteczna promocja Twojej strony / webpositioning czyli pozycjonowanie
    Od: "ProPlayer" <p...@p...onet.pl>

    Chętnie nawiążę współpracę z firmą, która chciałaby skutecznie promować swój
    serwis w internecie.

    Specjalizuję się we wszystkich polskich wyszukiwarkach i odatkowo Google'u
    oraz w kilku rosyjskich.
    Mogę zaproponować jednorazową usługę, którą będzie wypromowanie serwisu
    internetowego w danych wyszukiwarkach, bądź też stały monitoring miesięczny.
    Dla mnie liczą się tylko najwyższe pozycje, a nie pierwsze dwie strony
    wyników wyszukiwania, jak zwykły oferować to firmy.
    Podstawowy pakiet polskich wyszukiwarek (onet.pl i wp.pl) kosztuje u mnie
    200 zł za słowo kluczowe. W przypadku 2, 3 i większej ilości słów cena
    jednostkowa oczywiście spada i to dość znacznie. Wszystko zależy od stopnia
    trudności, na którą składa się kilka rzeczy. Napisz do mnie a przedstawię Ci
    kompletną ofertę.

    Wystawiam faktury VAT dopiero po wywiązaniu się przeze mnie z warunków
    umowy. Nic nie ryzykujesz!

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2003-05-26 10:05:30
    Od: "a4" <a...@o...pl>

> [...]
    stopnia
    > trudności, na którą składa się kilka rzeczy. Napisz do mnie a przedstawię

    witam serdecznie :) hmm... ile kosztowałoby utrzymywanie na stałe
    mojej strony w czołówce google.....chodzi o słowo "avon"

    pozdrawiam
    krzysiek

  • 3. Data: 2003-05-26 23:32:23
    Od: "ProPlayer" <p...@p...onet.pl>

    Chętnie się tym zajmę dla Ciebie. Pod słowem "avon" google zwraca ponad 2
    miliony wyników dlatego sprawa nie jest prosta ale do zrobienia. Wszystko
    jest do zrobienia, to tylko kwestia ceny. Od razu mówię, że efekty będą
    najszybciej za 2 miesiące. No załóżmy, że za miesiąc pierwsza pięćdziesiątka
    a za 2 miesiące pierwsza strona lub w najgorszym wypadku pierwsza 20.
    Może uda się szybciej ale to zależy od strony. Cena podana w ofercie
    oczywiście będzie duuużo wyższa. To tyle

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-05-28 21:43:02
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "ProPlayer" <p...@p...onet.pl> skribis:

    >najszybciej za 2 miesiące. No załóżmy, że za miesiąc pierwsza pięćdziesiątka
    >a za 2 miesiące pierwsza strona lub w najgorszym wypadku pierwsza 20.

    Chetnie to zobacze :)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Bezplatny e-book znajdziesz na stronie:
    http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej)

  • 5. Data: 2003-05-28 21:43:03
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "ProPlayer" <p...@p...onet.pl> skribis:

    >Specjalizuję się we wszystkich polskich wyszukiwarkach i odatkowo Google'u
    >oraz w kilku rosyjskich.

    pochwal sie jakimis sukcesami w google :)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Forum o network marketingu (MLM, marketing sieciowy)
    http://www.arystoteles.pl/nmf/