PracaGrupypl.praca.szukanaSklep internetowy MySql + php (osCommerce)

  • 1. Data: 2004-01-26 19:39:44
    Temat: Sklep internetowy MySql + php (osCommerce)
    Od: "Krystian" <n...@p...onet.pl>

    Wykonam sklep internetowy w technologii PHP/MySQL oparty na darmowym
    oprogramowaniu osCommerce ( http://www.oscommerce.com )

    DEMO sklepu można zobaczyc na :

    PANEL ADMINISTRACYJNY: http://oscart.seiretto.com/catalog/admin/
    SKLEP: http://www.oscommerce.com/osCommerce22ms2/

    (oczywiście sklep moze być w jezyku polskim)

    Możliwości aplikacji:
    Ponieważ osCommerce to wciąż środowisko rozwojowe, możliwości aplikacji
    ciągle ulegają zmianom - do momentu wydania wersji finalnej. Mimo to produkt
    jest w pełni funkcjonalny :

    Po stronie Klienta:

    Konto dla klienta

    Książka adresowa dla klienta (inne miejsca dostawy towaru)

    Historia zakupów

    Tymczasowy (nie zalogowany) i trwały (zalogowany) koszyk

    Wyszukiwanie i przeglądanie produktów lub producentów

    Recenzje produktów wystawiane przez klientów

    Informowanie E-Mailem (np, utworzenie konta, przyjęcie zamówienia, aktualizacja
    produtków, promocje)

    Zamówienie krok-po-kroku

    Transakcje zabezpieczone SSL

    Widoczna liczba produktów w każdej kategorii

    Lista najlepiej sprzedających się produktów

    Klient może zobaczyć co kupowali inni (powiązane z aktualnie wyświetlanym
    produktem)

    Płatności On-line: Inteligo, mBank, Karta kredytowa, Allpay.pl, payU.pl, e-
    gold.com !!!.

    Po stronie Administratora:

    Bardziej przyjazny interfejs

    Dodawanie/Edycja/Usuwanie kategorii, produktów, producentów, klientów, recenzji

    Struktura powiązań między kategoriami

    Statystyki dla produktów i klientów

    Atrybuty produktow

    Obsługa podatków (strefy, rodzaje i stawki)

    Parametry konfiguracyjne w bazie można edytować zdalnie

    Brak powiązania bazy z aplikacją - serwer bazy może znajdować się fizycznie w
    innym miejscu

    moduły płatności i wysyłki

    Połączenie z serwerami oanda - w przypadku sklepów wielowalutowych umożliwia
    dynamiczną zmianę kursów walut

    Sam decydujesz co i w jakiej kolejności pokazywać w listingach produktów

    Narzędzie do backup'u utrzymuje zarchiwizowane kopie bazy danych

    Możliwość komentowania zamówień

    Ogólna funkcjonalność:

    Kompatybilny z PHP3/PHP4

    "Ready to run"

    Umożliwia łatwe używanie innych funkcji i klas

    Budowany modularnie

    Wsparcie wielu języków (Angielski, Niemiecki, Hiszpański, Polski) plus
    dodatkowe

    Zaprezentowana lista możliwości wciąż jest powiększana.

    Sklep jest oparty na "OPEN SOURCE" - można zdefiniować najogólniej jako
    dołączanie do programów licencji gwarantującej prawa do używania, zmiany i
    rozpowszechniania kodu. Dokładną definicję terminu Open Source znajdziesz
    tutaj: ( http://www.opensource.org/docs/definition.html (ang) ). Co to oznacza
    dla przeciętnego użytkownika? Dzięki Open Source:

    Samodzielnie i w każdym momencie możesz ocenić program którym jesteś
    zainteresowany - bez chwytów reklamowych i mało obiektywnych akcji
    promocyjnych.

    Z góry jesteś informowany o wszystkim co nie działa, czego jeszcze nie wdrożono
    oraz o poprawkach i aktualizacjach oprogramowania.

    Nie ma kosztownej licencji - więc pod tym względem koszt TCO jest zdecydowanie
    niższy niż w przypadku komercyjnego oprogramowania.

    Darmowa pomoc i wsparcie - które znajdziesz na forum dyskusyjnym i newsach.

    Każdy kto tylko chce i potrafi może napisać dodatkowy moduł a nawet zupełnie
    nową aplikację dzięki temu że ma możliwość modyfikacji kodu programu.

    Pozdrawiam
    Krystian S.
    gg: 1171318

  • 2. Data: 2004-01-27 14:25:33
    Temat: Re: Sklep internetowy MySql + php (osCommerce)
    Od: "PSIQ" <wwypler@__ANTYSPAM__interia.pl>

    Szanowny Panie,

    Chcialbym stworzyć w miarę prostą witrynę umożliwiającą psychologom
    znalezienie pracy. Czy da się to zrobić na bazie SKLEPU INTERNETOWEGO?

    Byłaby to baza małych wizytówek psychologów - imie, nazwisko, zdjęcie,
    specjalność, staż w zawodzie, miejscowość, wojewóztwo, telefon i adres email
    + mijesce na dodatkowe informacje - max. pare zdań.
    Chciałbym żeby każdy odwiedzający stronę mógł sam dopisać się do bazy, a ja
    chciałbym mieć możliuwoiśc zatwierdzania nowych wpisów i ew. usuwania
    wizytówek.
    Możliwośc przeszukiwania bazy wg województwa, miasta, specjalności i stażu
    pracy (także łącznie te warunki)
    Proszę o info, czy podjąłby się Pan zrobienia takiej witryny i wyceny
    zlecenia. Stona będzie niekomercyjna, więc proszę mnie nie zastrzelić ceną
    :)

    Wojciech Wypler

  • 3. Data: 2004-01-27 17:02:30
    Od: "Kris" <n...@p...onet.pl>

    Witam, odpisalem panu na email. (interia)

    pozdro.