eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaSiewierz / Podinspektor ds promocji gminy / pełny etat
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2007-09-07 19:27:04
    Temat: Siewierz / Podinspektor ds promocji gminy / pełny etat
    Od: Łukasz <m...@t...pl>

    Link do ogłoszenia: http://www.siewierz.pl/ogloszenia/249/


    Burmistrz Miasta i Gminy Siewierz

    ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz
    Stanowisko urzędnicze : podinspektor ds promocji gminy




    Wymagania niezbędne:


    1.. wykształcenie wyższe
    2.. dobra znajomość programów pakietu MS OFFICE oraz programu do obróbki plików
    graficznych
    3.. znajomość zagadnień z zakresu Prawa Prasowego, Ustawy o Pracownikach
    samorządowych,Ustawy o Instytucjach Kultury

    Wymagania dodatkowe:

    1.. umiejętność analitycznego myślenia
    2.. doświadczenie w zakresie działań promocyjnych
    3.. dyspozycyjność, komunikatywność
    4.. posiadanie prawa jazdy
    5.. umiejętność pracy w zespole
    6.. dodatkowym atutem będzie dobra znajomość w zakresie redagowania i składu gazety
    samorządowej
    7.. znajomość języka angielskiego i niemieckiego

    Wymagane dokumenty :

    1.. CV z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
    w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru,zgodnie z ustawą
    z dn.29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych /t.j.Dz.U. Z 2002 r Nr 101,poz 9267
    2.. kwestionariusz osobowy
    3.. życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej
    4.. kserokopie świadectw pracy
    5.. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
    6.. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach,szkoleniach
    7.. inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub
    umiejętności, np. referencje
    8.. oświadczenie ,że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie
    oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne ani dyscyplinarne.
    9.. zaświadczenie o braku przeciwskazań do pracy na oferowanym stanowisku pracy.

    Zakres zadań na stanowisku :

    1.. Zbieranie ,opracowywanie i upowszechnianie informacji o gminie i działalności
    samorządu gminnego w lokalnych środkach przekazu
    2.. Prowadzenłe konferencji prasowych
    3.. Udział w targach, giełdach i innych imprezach promujących gminę
    4.. Współpraca ze środowiskami twórczymi i instytucjami kultury w zakresie
    działalności kulturalnej na szczebli lokalnym i ponadlokalnym
    5.. Współudział w opracowywaniu założeń programowych imprez kulturalnych o zasięgu
    gminnym
    6.. Wydawanie gazety gminnej.
    Oferty należy składać w.zamknietych kopertach z dopiskiem "Nabór " na adres :Urząd
    Miasta i Gminy Siewierz 42 470 Siewierz ul.Żwirki i Wigury 16. Termin składania ofert
    upływa w dniu 17 września 2007 r. o godzinie 15.30.
    Złożonych ofert nie odsyłamy.


    BURMISTRZ

    mgr Zdzisław Banaś


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1