PracaGrupypl.praca.szukanaSiedlce/Warszawa-stala, caly kraj -zdalna

  • 1. Data: 2004-06-14 10:21:26
    Temat: Siedlce/Warszawa-stala, caly kraj -zdalna
    Od: Konrad Gaworek <k...@m...pl>

    Absolwent L.O z informatyka, wkrotce student informatyki badz
    germanistyki.Posiadajacy Zertifikat Deutsch zdany na ocene bardzo dobra.
    Poszukuje pracy w branzy informatycznej, najlepiej jako administrator
    serwerow Linux(dns,mail,www,news itd.). Wspolpracuje z wydawnictwem
    Software(taie pisma jak Linux+,Hakin9,Linux w Szkole, Software 2.0).
    Jestem autorem artykulow. np. Zabezpiecznie Firewall na Linuksie,
    wspolpraca systemow Windows z Linuksem w jednej sieci itp. Jestem
    administratorem prywatnych serwerow osiedlowych(ok.10 serwerow pod soba
    m.in serwer domeny mordy.pl - miasta nieopodal Siedlec).Dodatkowo w
    okresie szkolnym opiekowalem sie pracownia komputerowa(glownie serwer
    Linux, 20 stanowisk+Win2k Server).Bralem udzial w konferencjach projektu
    "Linux w Szkole". Dalsze informacje pod adresem
    e-mail(k...@z...mordy.pl lub k...@m...pl lub k...@o...pl).
    Szukam pilnie pracy, jak wspomnialem jako admin,ale rowniez chetnie w
    firmie informatycznej o dowolnym profilu. Mam nadzieje,ze moja oferta
    zainteresuje kogos. Jesli lubisz ludzi kreatywnych, z poczuciem humoru,
    stawiajacych na rozwoj, to powinienes sie ze mna skontaktowac- Twoja
    firma tego nie pozaluje!!