PracaGrupypl.praca.szukanaSieci IP/MPLS, bezpieczenstwo - projektowanie/wdrazanie/administracja/rozwoj

  • 1. Data: 2009-07-09 10:40:55
    Temat: Sieci IP/MPLS, bezpieczenstwo - projektowanie/wdrazanie/administracja/rozwoj
    Od: Arkadiusz Majer <a...@g...com>

    Szanowni Panstwo,

    jestem zainteresowany wspolpraca w zakresie projektowania/wdrazania/
    administracji/rozwoju sieci IP/MPLS, oraz tematami blisko z tym
    zwiazanymi (np. zabezpieczanie sieci, audyty bezpieczenstwa, capacity
    planning).

    W chwili obecnej mam juz ponad 11 lat doswiadczen w pracy z
    urzadzeniami Cisco/Juniper, dla znanych przedsiebiorstw
    informatycznych. W pracy mialem kontakt z urzadzeniami poczawszy od
    ruterow Cisco 1605 konczac na GSRach 12416, Juniperami - od m10i do
    MX960, firewallami sprzetowymi (np. PIX) i software'owymi (np. ipfw/
    ipf na FreeBSD, Cisco IOS FW, Juniper JUNOS firewall). Wdrazalem
    systemy AAA do zarzadzania dostepem do urzadzen, uzywalem wielu
    narzedzi do monitorowania i zarzadzania urzadzeniami sieciowymi i
    ruchem w sieci (np. Cisco Works, HP OV, RRDTools, CACTI).
    Administrowalem centralami telefonicznymi, serwerami Windows/FreeBSD/
    SCO UNIX/Solaris, systemami bazodanowymi (MS SQL, w niewielkim stopniu
    Oracle). Zajmowalem sie capacity planningiem.
    W ostatnim czasie rozwijam uslugi oparte o IP VPNy (BGP / RFC 4364), z
    punktu widzenia warstwy PE (multicasty w VPNach, backhauling DSL/ME/
    FTTH i innych na PE BNG i inne).

    Moje aktualne CV i informacje kontaktowe dostepne sa stronie:
    http://www.asceta.pl/

    Z powazaniem
    Arkadiusz Majer