PracaGrupypl.praca.szukanaSerwisowanie komputerSerwisowanie komputer
  • Data: 2006-12-27 07:57:44
    Temat: Serwisowanie komputer
    Od: "Mati2580" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Serwisowanie komputerów
    Witam
    Oferuję pomoc w usuwaniu usterek związanych z komputerem: problemy z
    oprogramowaniem, rozwiązuje konflikty z systemem operacyjnym windows
    (różne wersje), pomagam pozbyć się wirusów komputerowych,
    przeinstalowywuje lub też instaluje nowy legalny system.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy skontaktuj się ze mną (Jestem do
    dyspozycji od godziny 16 w tygodniu w weekend to już różnie bywa).
    Cena : zalezy od usterki

    Oferta kierowana jest do osób z tychów i okolic.

    Można się ze mną skontaktować za pomocą:

    SKYPE: mati2580 (jestem raczej rzadko ale można próbować)
    GADU-GADU: 1118421 (często mam status niewidoczny)
    TEL: 0-509-928-563
    EMAIL: c...@w...pl, m...@m...pl

    Tel. kontaktowy : 0-509-928-563
    E-mail : mati2580mojetychy.pl