eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaSerwisant sprzetu i oprogramowania (helpdesk), Warszawa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2006-05-19 18:15:29
    Temat: Serwisant sprzetu i oprogramowania (helpdesk), Warszawa
    Od: "Chandney" <p...@c...com.pl>

    Firma informatyczna poszukuje serwisanta sprzetu i oprogramowania do
    swiadczenia uslug dla swoich
    klientow zlokalizowanych na terenie calej Warszawy.

    Wymagania:
    * Dobra znajomosc instalacji i administracji systemami Windows2000/2003
    * Dobra znajomosc sieci LAN/WAN (konfiguracja routerow, diagnozowanie
    dzialania sieci, konfiguracja VPN)
    * Doswiadczenie w zakresie naprawy komputerow
    * Prawo jazdy

    Zakres obowiazkow:
    * Przygotowywanie ofert na sprzet i oprogramowanie
    * Instalowanie i konfigurowanie sprzetu i oprogramowania u naszych klientow
    * Pomoc telefoniczna i wyjazdowa w rozwiazywaniu problemow ze sprzetem i
    oprogramowaniem

    Pozadane:
    * Uprawnienia do obslugi urzadzen fiskalnych (kasy, drukarki)
    * Znajomosc jez. angielskiego
    * Znajomosc konfiguracji urzadzen przenosnych do wspolpracy z komputerem
    (telefony, palmtopy)

    Forma zatrudnienia: etat/dzialalnosc gospodarcza (do uzgodnienia)

    Czas zatrudnienia: od zaraz.

    Zgloszenia prosimy kierowac na adres: p...@c...com.pl z
    tematem "Praca, serwisant"

    Chandney Software
    02-820 Warszawa
    ul. Wyczolki 12
    tel. 022 853-39-50
    faks: 022 853-39-50


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1